z
Aktualno

Vrednost in ciljne tarče globalnih oglaševalskih naložb

Oglaševalska industija močno raste, naložbe vanjo se bodo na globalni ravni že letos povečale za dobrih 10 odstotkov. Kam točno se stekajo ta sredstva?

Nova WARC-ova analiza, ki ponuja pregled globalnega oglaševalskega trga, temelji na najnovejših podatkih o oglaševalskih naložbah s 100 trgov po vsem svetu. V njej so ugotovili, da naj bi se v letošnjem letu globalne naložbe v oglaševanje povečale za 10,5 odstotka in dosegle skupno bilijon (1000 milijard) evrov. V letu 2025 naj bi se naložbe dodatno povečale za 7,2 odstotka, leto pozneje pa še za dodatnih sedem.

Kam se stekajo naložbe?

Skoraj polovico (44 odstotkov) globalnih oglaševalskih sredstev bodo letos pritegnili tehnološki velikani Meta, Amazon in Alphabet. Zmagovalka med regijami je Severna Amerika, ki naj bi letos zrasla za 8,6 odstotka (v številko niso všteti politični oglasi) na 320 milijard evrov. Rastejo pa tudi vse druge regije po svetu – evropska bo »težja« za 5 odstotkov (151 milijard evrov), druga največja regija, azijsko-pacifiška, pa bo z 2-odstotno rastjo vredna 272 milijard evrov.

Zanimivo, digitalno plat industrije poganjajo trgovski mediji, družbena omrežja in povezana televizija (CTV). V analizi so ugotovili tudi, da bodo sektorji, kot so tehnologija in elektronika, alkoholne pijače ter oblačila in dodatki, na področju oglaševalskih naložb rasli najhitreje.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji