dubai
Aktualno

Vročica, ki jo je zanetila dubajska čokolada, še kar ne pojenja

Kljub temu da se je fenomen dubajske čokolade rodil že pred poletjem 2024, mu še ni videti konca. S pridom ga izkoriščajo tudi slovenski trgovci in blagovne znamke. 

Zagotovo ste že slišali za dubajsko čokolado, fenomen, ki je preplavil družbena omrežja. Na TikToku, kjer se je rodil trend preizkušanja te sladice, so vsebine pod ključnikom #dubaichocolate do danes zabeležile 8,6 milijarde ogledov. 

 »Ta prava«  dubajska čokolada je samo ena

Malokdo ve, da je dubajska čokolada v resnici  »pogruntavščina« Sarah Hamouda, britansko-egipčanske čokoladarke, ki živi v Dubaju. Eden od prvih okusov, ki ga je ustvarila, je bila mlečna čokolada s kadaif rezanci (fino rezanim testom), tahinijevo pasto in pistacijevo kremo, ki jo danes poznamo pod imenom dubajska čokolada. 

V svojo ponudbo so jo dodali tudi slovenski trgovci

Po dubajsko čokolado vam že dolgo časa ni več treba odpotovati na Bližnji vzhod, saj lahko zavijete v najbližji supermarket. Priljubljeno slaščico so v svojo ponudbo že dodali Lidl Slovenija, HOFER in Spar Slovenija, svojo različico pa je začel izdelovati tudi Lindt, znani švicarski proizvajalec čokolade.

dubai

Dubajska čokolada tudi na vaši koži

Viralni trend so izkoristili tudi v Kozmetiki Afrodita. »Dubajska čokolada je postala globalni trend že lani, ko so družbene medije preplavili videi z okušanjem te slaščice in recepti za njeno pripravo doma. Zato smo se v Kozmetiki Afrodita takoj odzvali in kot prvo kozmetično podjetje ustvarili izdelek z vonjem in senzualno izkušnjo te delicije,« so v podjetju povedali za MM.

Pravijo, da vselej sledijo globalnim trendom in se osredotočajo na inovativnost, zato je bila priprava gela za prhanje z vonjem čokolade in pistacije logičen odziv njihove lepotne hiše. »Naši uporabniki in uporabnice so nad novim senzualnim gelom za prhanje Dubai Chocolate več kot navdušeni. O tem pričajo številni pozitivni komentarji na naših družbenih omrežjih in povpraševanja, kje ga lahko kupijo, povonjajo. Upamo pa, da bomo s trenutnimi zmogljivostmi lahko sledili izjemno velikemu povpraševanju,« so še razložili.

afrodita

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji