armani
Aktualno

Vse najboljše, Giorgio Armani!

Giorgio Armani je danes, 11. julija, dopolnil 90 let. Oblikovalec, ki je že 50 let vodilna osebnost italijanske in mednarodne mode (svojo istoimensko blagovno znamko je ustanovil leta 1975), bo v ta namen 17. oktobra v New Yorku pripravil revijo.

David Beckham (2007)

Armani je v preteklih letih ustvaril številne kultne oglase, za eno od najbolj nepozabnih in ikoničnih pa velja kampanja z Davidom Beckhamom za Armanijevo spodnje perilo. Kampanja, ki je bila predstavljena leta 2007, je vključevala osupljive črno-bele podobe Beckhama, ki sta jih posnela priznana modna fotografa Mert Alas in Marcus Piggott. Oglasi, ki so bili prikazani na velikih oglasnih panojih in v različnih modnih revijah, so takrat povzročili veliko razburjenja. Zaradi kombinacije Beckhamovega zvezdniškega statusa, drznega in minimalističnega vizualnega sloga ter odmevne trženjske strategije je bila ta kampanja še posebej učinkovita in nepozabna.

zzz

Si by Giorgio Armani (2019)

V tej kampanji nastopa Cate Blanchett, ki pooseblja moč in eleganco. V oglasu je prikazana pri skoku s padalom, medtem ko je oblečena v osupljivo rdečo obleko. Ta oglas poudarja mešanico prefinjenosti in drznosti dišave Si, ki nagovarja sodobne samozavestne ženske.

zzz

Acqua di Gio (1996)

V oglasu za dišavo Acqua di Gio, ki je morda ena od najbolj kultnih kampanj za dišave, nastopa Larry Scott. Črno-bele podobe zajemajo bistvo svobode in naravne lepote na ozadju morja. Ta minimalističen, a močan oglas je postal sinonim za svež, vodni vonj dišave in ostaja klasika v industriji.

zzz

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji