
WARC: TikTok v vzponu, a v ZDA z negotovostjo
TikTok postaja vse pomembnejši dejavnik oziroma kanal v celotnem prodajnem lijaku – od odkrivanja izdelkov do iskanja in nakupa.

Kaja Kovič
TikTok, platforma v lasti podjetja ByteDance, ostaja ključni igralec v digitalnem oglaševanju, saj naj bi v letu 2025 dosegel že 30 milijard evrov prihodkov od oglaševanja.
Njegova 21-odstotna oglaševalska rast je hitrejša od Facebooka (+ 9,3 odstotka) in Instagrama (+ 19 odstotkov). Uporabniki TikToka po vsem svetu na platformi v povprečju preživijo 35 ur mesečno.
Raziskava še razkriva, da se bo letos kar 81 odstotkov agencij in 74 odstotkov blagovnih znamk odločilo za povečanje oglaševalskih naložb na TikToku.
Kakšno je stanje v ZDA?
Ker v ZDA rast zaradi morebitne prepovedi 5. aprila 2025 stagnira, se pri podjetju ByteDance osredotočajo na rast na drugih trgih. Kljub negotovosti pa na drugi strani ocena vztrajno raste. WARC-ova raziskava kaže, da bi imel v primeru prepovedi največjo korist Instagram, ki bi pritegnil največji delež oglaševalskih sredstev, sledita mu YouTube in Snapchat.
Vabljeni tudi na delavnico Tips & Tricks o TikTok oglaševanju z Nikom Čuruvija, kreativnim strategom in ustvarjalcem vertikalnih vsebin pri 916HUB. 28. marca 2025 boste v štirih intenzivnih urah praktično znanje, kako ustvariti učinkovit TikTok video za organski doseg in oglase ter izvedbo korak za korakom, kako na enostaven način vstopiti v svet oglaševanja na TikToku. Prijave zbiramo na info@marketingmagazin.si.