bla
Aktualno

Web Retailer Award 2021: Najboljša spletna trgovina v regiji je Bigbang.si

V organizaciji Ceneje.si so na tekmovanju Web Retailer Award podelili nagrade najboljšim spletnim trgovinam v regiji.

Na tekmovanju Web Retailer Award 2021, ki ga od leta 2012 organizira primerjalni portal Ceneje.si, je letos sodelovalo 412 malih in velikih spletnih trgovcev iz Slovenije, Hrvaške in Srbije (lani 381). Nagrade so podelili po posameznih državah, regiji in po kategorijah.

Po posameznih državah so glavno nagrado dobili bigbang.si (Slovenija), ki je postal tudi regijska spletna trgovina leta, malizakladi.hr (Hrvaška) in mamino.rs (Srbija). Nagrado žirije so prejeli popolnapostava.si, hajdi.hr in emmezeta.rs.

Prvo nagrado po mnenju kupcev sta dobili trgovini papina.si in bijela-tehnika.com, drugo aforum.shop in  klimakoncept.hr ter tretjo lchf-style.si in fabuspot.com. Naj spletna izzivalca sta spletni trgovini igabiba.si in mobis.hr.

Poleg povratnih informacij svojih kupcev in tehnične analize spletne trgovine so spletni trgovci prejeli tudi ocene, mnenja in usmeritve 84-članske mednarodne strokovne žirije, v kateri je bil tudi Gašper Meden, novinar Marketing magazina.  »Veseli smo, da število prijavljenih na tekmovanje Web Retailer Award iz leta v leto narašča, kar je jasen signal, da spletne trgovce zanima, kako dobre so njihove trgovine v primerjavi z drugimi. Izjemnega pomena je tudi dejstvo, da stremijo k napredku in nenehnim izboljšavam v želji – ponuditi svojim kupcem čim boljšo nakupno izkušnjo. Po letu izjemnih okoliščin za spletno nakupovanje so potrošniki v regiji Adriatic vse bolj zahtevni in vešči nakupovanja, prav takšna tekmovanja pa lahko spletnim trgovinam pomagajo do njihove odličnosti in večje uspešnosti,« je povedala Polona Stanovnik, predsednica žirije in vodja marketinga na Ceneje.si.

Med posameznimi kategorijami so zmagovalci naslednji:

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji