WhatsApp je najbolj priljubljen oglaševalski kanal generacije Z
Pri mladostnikih, starih od 16 do 24 let, je WhatsApp postal najbolj priljubljen kanal za komunikacijo z blagovnimi znamkami. Generacija Z od njih zahteva vse večjo digitalno prisotnost.
Kaja Kovič
Raziskava podjetja CommBox je pokazala, da mlajši potrošniki želijo, da jih blagovne znamke nagovarjajo na kanalih, ki jih sami pogosto uporabljajo. To so WhatsApp, Instagram in TikTok. Le približno tretjina mladih (34 odstotkov), starih od 16 do 24 let, raje prejme telefonski klic predstavnikov blagovne znamke. Zanimivo, kar 61 odstotkov vprašanih, ki so starejši od 55 let, pa raje prejme klic.
Generacijski prepad
Raziskava tudi kaže, da so mlajši bolj aktivni v komunikaciji v primeru slabe izkušnje s ponudbo, izdelkom ali storitvijo, saj bi kar 90 odstotkov starih od 16 do 24 let ukrepalo po slabi izkušnji. Pri tem so razkrili, da se bi v tem primeru tudi izognili nadaljnjim nakupom pri tej blagovni znamki (44 odstotkov), začeli nakupovati pri konkurenci (33 odstotkov), pustili negativno oceno na spletu (20 odstotkov) ali na družbenih omrežjih (24 odstotkov).
Mlajši si želijo več
»Rezultati kažejo, da se potrebe in zahteve različnih generacij precej razlikujejo, zato se morajo blagovne znamke temu prilagoditi. Ni več dovolj, da so blagovne znamke dosegljive le po telefonu ali e-pošti, saj nove, tehnološko podkovane generacije zahtevajo, da so blagovne znamke prisotne na več digitalnih točkah,« je povedal Dvir Hoffman, generalni direktor podjetja CommBox.