mm
Aktualno

WhatsApp je najbolj priljubljen oglaševalski kanal generacije Z

Pri mladostnikih, starih od 16 do 24 let, je WhatsApp postal najbolj priljubljen kanal za komunikacijo z blagovnimi znamkami. Generacija Z od njih zahteva vse večjo digitalno prisotnost.

Raziskava podjetja CommBox je pokazala, da mlajši potrošniki želijo, da jih blagovne znamke nagovarjajo na kanalih, ki jih sami pogosto uporabljajo. To so WhatsApp, Instagram in TikTok. Le približno tretjina mladih (34 odstotkov), starih od 16 do 24 let, raje prejme telefonski klic predstavnikov blagovne znamke. Zanimivo, kar 61 odstotkov vprašanih, ki so starejši od 55 let, pa raje prejme klic.

Generacijski prepad

Raziskava tudi kaže, da so mlajši bolj aktivni v komunikaciji v primeru slabe izkušnje s ponudbo, izdelkom ali storitvijo, saj bi kar 90 odstotkov starih od 16 do 24 let ukrepalo po slabi izkušnji. Pri tem so razkrili, da se bi v tem primeru tudi izognili nadaljnjim nakupom pri tej blagovni znamki (44 odstotkov), začeli nakupovati pri konkurenci (33 odstotkov), pustili negativno oceno na spletu (20 odstotkov) ali na družbenih omrežjih (24 odstotkov).

 

Mlajši si želijo več

»Rezultati kažejo, da se potrebe in zahteve različnih generacij precej razlikujejo, zato se morajo blagovne znamke temu prilagoditi. Ni več dovolj, da so blagovne znamke dosegljive le po telefonu ali e-pošti, saj nove, tehnološko podkovane generacije zahtevajo, da so blagovne znamke prisotne na več digitalnih točkah,« je povedal Dvir Hoffman, generalni direktor podjetja CommBox.

 

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji