heineken
Aktualno

Za tisti prvi »aaahhh!«

Heineken zdolgočasen »ah« spreminja v »aaahhh!« z novo osvežujočo kampanjo.

Vsi poznamo tisti občutek, ko si po dolgem in napornem dnevu privoščimo trdo prisluženo osvežitev in že po prvem požirku lahko izdahnemo tisti olajšani »aaahhh!« Točno ta občutek obljublja Heineken.

Heineken je v poletje vstopil z novo komunikacijsko akcijo, kjer v ospredje postavljajo osvežujoč in popolno uravnotežen okus Heineken piva – tako alkoholnega kot tudi njegove brezalkoholne različice. Premišljen izbor sestavin in edinstven način priprave Heineken piva zagotavlja, da je v vsakem kozarcu in vsaki steklenički točno tisti okus, ki ga pričakujete. V tokratni akciji »ah« trenutke spreminjajo v »aaahhh!« osvežitve.

Osvežujoči oglasi so že na vseh glavnih kanali, tisti prvi »aaahhh!« pa vas čaka v najbližjem lokalu.

Intervju

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

zz
05. 10. 2024

Pum Lefebure, soustanoviteljica oblikovalske agencije Design Army iz Washingtona, bo…

Naročniki, ki jih izberete danes, postavijo temelje za tiste, ki jih boste dobili jutri. Ne gre za to, kdo lahko plača, gre za to, kdo vam bo…

gž
02. 10. 2024

Z oblikovalcem Gregorjem Žakljem smo se pogovarjali o trendih na področju oblikovanja.…

Naši avtorji