bla
Aktualno

Začelo se je: božični oglasi 2022, prvič

Svoje božične oglase so skoraj dva meseca pred božičem predstavili nekateri oglaševalski »težkokategorniki«, kot so Aldi, Tesco, BMW in Disney.

Najbolj svež oglas je predstavil britanski trgovec Tesco, ki stavi na božično zabavo.

Hofer oziroma v Veliki Britaniji Aldi se ni odpovedal korenčku Kevinu, ki je zvezda parodije Nikejevega oglasa »Letališče«.

Britanski trgovec Asda je »aktiviral« hollywoodskega zvezdnika Willa Ferrella.

 

Enega od (vsaj za zdaj) zabavnejših božičnih oglasov so predstavili pri BMW-ju. Lahko bi ga poimenovali tudi »velika pomota«.

Disney je bil med najhitrejšimi in je božično vzdušje »začel« že na začetku novembra. Z njim zaključujejo trilogijo oglaševalske akcije »Od naše družine vaši« (»From our family to yours«), s katero so začeli pred dvema letoma.

 

Na animiran oglas stavi tudi britansko telekomunikacijsko podjetje O2.

 

Intervju

blaz
06. 11. 2024

Priljubljenost TikToka ne pojenja, o čemer smo se pogovarjali z Blažem Vižintinom,…

zz
02. 11. 2024

S Klemnom Selakovičem, enim od najbolj priljubljenih podkasterjev v Sloveniji, smo se…

Kako ustvarjati za nekoga? Mar ne pomeni ustvarjati »za nekoga« ustvarjati z namenom ugajanja? Če ustvarjalec ustvarja za urednika, šefa ali ciljno…

Nataša Pavlović Bujas
26. 10. 2024

Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA),…

»Največji zalogaj za komunikatorje je izjemno velik padec zaupanja. Ljudje ne zaupajo več nikomur, ne medijem ne vladi, niti organizacijam civilne…

Naši avtorji