Začelo se je: božični oglasi 2022, prvič
Svoje božične oglase so skoraj dva meseca pred božičem predstavili nekateri oglaševalski »težkokategorniki«, kot so Aldi, Tesco, BMW in Disney.
Gašper Meden
Najbolj svež oglas je predstavil britanski trgovec Tesco, ki stavi na božično zabavo.
Hofer oziroma v Veliki Britaniji Aldi se ni odpovedal korenčku Kevinu, ki je zvezda parodije Nikejevega oglasa »Letališče«.
Britanski trgovec Asda je »aktiviral« hollywoodskega zvezdnika Willa Ferrella.
Enega od (vsaj za zdaj) zabavnejših božičnih oglasov so predstavili pri BMW-ju. Lahko bi ga poimenovali tudi »velika pomota«.
Disney je bil med najhitrejšimi in je božično vzdušje »začel« že na začetku novembra. Z njim zaključujejo trilogijo oglaševalske akcije »Od naše družine vaši« (»From our family to yours«), s katero so začeli pred dvema letoma.
Na animiran oglas stavi tudi britansko telekomunikacijsko podjetje O2.