bla
Aktualno

Začelo se je: božični oglasi 2022, prvič

Svoje božične oglase so skoraj dva meseca pred božičem predstavili nekateri oglaševalski »težkokategorniki«, kot so Aldi, Tesco, BMW in Disney.

Najbolj svež oglas je predstavil britanski trgovec Tesco, ki stavi na božično zabavo.

Hofer oziroma v Veliki Britaniji Aldi se ni odpovedal korenčku Kevinu, ki je zvezda parodije Nikejevega oglasa »Letališče«.

Britanski trgovec Asda je »aktiviral« hollywoodskega zvezdnika Willa Ferrella.

 

Enega od (vsaj za zdaj) zabavnejših božičnih oglasov so predstavili pri BMW-ju. Lahko bi ga poimenovali tudi »velika pomota«.

Disney je bil med najhitrejšimi in je božično vzdušje »začel« že na začetku novembra. Z njim zaključujejo trilogijo oglaševalske akcije »Od naše družine vaši« (»From our family to yours«), s katero so začeli pred dvema letoma.

 

Na animiran oglas stavi tudi britansko telekomunikacijsko podjetje O2.

 

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji