bla
Aktualno

Začelo se je: božični oglasi 2022, prvič

Svoje božične oglase so skoraj dva meseca pred božičem predstavili nekateri oglaševalski »težkokategorniki«, kot so Aldi, Tesco, BMW in Disney.

Najbolj svež oglas je predstavil britanski trgovec Tesco, ki stavi na božično zabavo.

Hofer oziroma v Veliki Britaniji Aldi se ni odpovedal korenčku Kevinu, ki je zvezda parodije Nikejevega oglasa »Letališče«.

Britanski trgovec Asda je »aktiviral« hollywoodskega zvezdnika Willa Ferrella.

 

Enega od (vsaj za zdaj) zabavnejših božičnih oglasov so predstavili pri BMW-ju. Lahko bi ga poimenovali tudi »velika pomota«.

Disney je bil med najhitrejšimi in je božično vzdušje »začel« že na začetku novembra. Z njim zaključujejo trilogijo oglaševalske akcije »Od naše družine vaši« (»From our family to yours«), s katero so začeli pred dvema letoma.

 

Na animiran oglas stavi tudi britansko telekomunikacijsko podjetje O2.

 

500

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

omer
28. 01. 2023

Ömer Şengüler, turški strokovnjak za znamčenje, ki svetuje podjetjem po vsem svetu, je…

Prepričan sem, bo marketing v prihodnosti ustvarjal več človeških blagovnih znamk in da bo služil človeštvu bolj kot kdaj koli prej.

pučko
25. 01. 2023

Tekmovanje Outstanding, ki slavi presežke v zunanjem oglaševanju, je svoj vrhunec doseglo…

Ko se me dotakne, ko si ljubosumno želim, da bi to naredili mi, Internavti; ko kot profesionalec veš, da bi rad bil podpisan pod to.

minioni
16. 01. 2023

Tuševa akcija »Od minionov se ti zrola« je postala MM-ova akcija leta 2022. Ob tej…

Vsi trgovci, ki delajo z mednarodnimi znamkami kot je Minion, dobro vedo, da jih ob tem čaka veliko krogov preverjanj konceptov in potrjevanj s…

Naši avtorji