Splet
Aktualno

Zakaj je zdaj pravi čas za oglaševanje v slovenskih digitalnih medijih?

Življenje se je v času epidemije z ulic preselilo na splet. Tudi sicer visoke številke obiskanosti spletnih medijev v zadnjem obdobju merjenja beležijo tudi do 20- do 30-odstotno rast.

Pri MOSS-u zato verjamemo, da je zdaj pravi čas, da izkoristimo to pozitivno sporočilo, visok doseg in poženemo gospodarstvo še v večji meri tudi preko spleta ter s tem prispevamo k umilitvi posledic trenutne situacije.  Z oglaševanjem v slovenskih spletnih medijih bodo podjetja in njihove blagovne znamke dosegli svoje ciljne skupine, ob tem dobili realne podatke o dosegu, podprli lokalne založnike in vsebine ter prispevali k ohranitvi delovnih mest in obsega gospodarstva, ob katerem bomo v prihodnje vsi lažje živeli.

Zakaj je torej zdaj pravi čas za oglaševanje v slovenskih digitalnih medijih?

1. Ker smo vsi »online«.

V marcu 2020 se je obiskanost slovenskih spletnih medijev, vključenih v raziskavo MOSS, povečala za 20 %. Posledica pobudbe #ostanidoma je tudi povečanje kakovosti in frekvence obiska slovenskih uporabnikov.

2. Ker je posel »online«.

Ker smo večinoma doma, Slovenci pospešeno uporabljamo storitve, opravljamo nakupe in prebiramo vsebine na spletu.

3. Ker je treba komunicirati.

Osnova današnjega marketinga je kontinuirana komunikacija z uporabniki. Ti so zdaj na spletu prisotni bolj kot kadar koli prej, korporativno in storitveno komuniciranje pa v interaktivnem okolju najde zanesljivega partnerja.

4. Ker boste dobili realne podatke.

MOSS z izdelano metodologijo in nadzorom vseh vključenih partnerjev skrbi za realne in neodvisne podatke, na podlagi katerih lahko kakovostno izvedete svoje digitalne projekte.

5. Ker je treba podpreti lokalno gospodarstvo.

S svojo naložbo lahko dosežete veliko ljudi, hkrati pa podprete lokalne vsebine, ustvarjate delovna mesta ter pospešujete gospodarstvo, ob katerem bomo vsi v prihodnje lažje živeli. #stopimoskupaj

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji