iprom blog
Aktualno

Zakaj prikazno oglaševanje prevladuje med oglaševalci

Aktualna raziskava iPROMa in Valicona kaže, da je prikazno oglaševanje najbolj priljubljena oblika digitalnega oglaševanja tudi med domačimi blagovnimi znamkami.

V zapisu boste izvedeli, kje se skriva njegova moč, zakaj mu vodilni oglaševalci dajejo prednost in kakšne rezultate z njim dosegajo na spletu.

Po podatkih raziskave iPROMa in Valicona bodo slovenski oglaševalci digitalnemu oglaševanju skupaj kmalu namenili več kot 100 milijonov evrov letno. Največ naložb bodo tudi v letu 2021 namenili za prikazno oglaševanje.

Učinkovitost prikaznega oglaševanja temelji na napredni tehnologiji ciljanja

Pred desetletjem se je prikaznega oglaševanja držal sloves metode »spray and pray«, kjer je bila vsebina spletnih pasic povsem nepomembna za uporabnika. Mnogi so to obliko oglaševanja v preteklosti primerjali s televizijskim oglaševanjem. Danes pa je z uporabo naprednih oglaševalskih tehnologij prikazno oglaševanje ena najučinkovitejših oblik digitalnega oglaševanja, ki ji oglaševalci upravičeno dajejo prednost.

S tehnologijami vedenjskega, kontekstualnega in semantičnega ciljanja lahko oglaševalci bolje povežejo vsebino oglasnih sporočil z vsebino digitalnih medijev, uporabnikom prikazujejo zanje pomembnejše oglase ter zavarujejo blagovno znamko.

Z napovednim ciljanjem lahko oglase prikazujejo le tistim uporabnikom, ki izkažejo nakupno namero oziroma zanimanje za nakup izdelka ali storitve, in tako še izboljšajo rezultate oglaševalskih akcij. Prav zato je prikazno oglaševanje dokazano najbolj učinkovito takrat, ko različne tehnologije za distribucijo oglasov in obdelavo podatkov med sabo kombiniramo in dopolnimo s sodobnimi oglasnimi formati.

Takšen pristop smo denimo ubrali pri oglaševalski akciji za SKB banko, ki je bila prepoznana kot najučinkovitejši digitalni projekt leta 2021.

Moč prikaznega oglaševanja je v obsežnih podatkih, do katerih konkurenca nima dostopa

Lahko bi rekli, da se moč prikaznega oglaševanja meri v moči podatkov, ki jih premišljeno uporabljamo za pripravo oglasnih sporočil in ciljanje. Napovedno ciljanje za razliko od algoritemskega in standardnega temelji na napovedni analizi, kjer kombiniramo notranje in zunanje podatke, pridobljene skladno z določili Splošne uredbe EU o varstvu podatkov (GDPR).

Digitalno naprednejša podjetja podatke iz preteklih oglaševalskih akcij dodatno združujejo še s podatki z ostalih digitalnih stičnih točk in iz drugih zalednih sistemov, pri čemer pa je treba upoštevati zakonodajo in pravila, ki jih zapoveduje GDPR.

Podjetja, ki vlagajo v razvoj lastnih podatkovnih silosov in te uporabljajo za izvedbo oglaševalskih akcij, imajo večji nadzor nad upravljanjem s podatki, boljši vpogled v vedenje potrošnikov v realnem času, uspešneje sledijo potrebam trga in lažje snujejo svoje oglaševalske aktivnosti. So bolj agilna, odporna na spremembe in konkurenčna, saj lastni podatki niso dostopni konkurenci.

Lasten podatkovni silos je danes temeljna konkurenčna prednost

SKB banka gradi svoj lasten podatkovni silos s platformo za upravljanje s podatki iPROM DMP, kjer podatke iz oglaševalskih akcij zajemamo skladno z najnovejšimi zakonodajnimi smernicami in zagotavljamo, da ne vsebujejo osebnih podatkov uporabnikov. Z uporabo naprednih algoritmov in strojnega učenja podatke dodatno oplemenitimo in spreminjamo v pametne podatke, te pa uporabljamo za napredno ciljanje uporabnikov v digitalnih medijih, gradnjo personaliziranih oglasnih sporočil in optimizacijo vseh digitalnih akcij v realnem času.

Tako smo v sklopu nagrajene oglaševalske akcije za vsakega spletnega uporabnika glede na njegove različne lastnosti napovedali, ali je pripadnik ciljne skupine SKB banke ali ne. Oglaševalska sredstva smo nato usmerili le v tiste uporabnike, za katere smo z 90-odstotno verjetnostjo lahko potrdili, da so pripadniki ciljne skupine, in jim prikazovali dva- ali celo trikrat več oglasov kot sicer.

Z uporabo tehnologije iPROM Cloud ciljanje dodatno optimiziramo v realnem času (časovno, geografsko in tehnološko), s prilagojenimi oglasnimi formati in omejitvijo frekvence prikazovanja oglasov na posameznega uporabnika pa dosežemo še večjo vključenost in boljši odziv potencialnih kupcev.

Z napredno oglaševalsko tehnologijo do večje relevantnosti, zaščite in varnosti blagovne znamke

Oglaševalci se danes vse bolj zavedajo pomena zaščite blagovne znamke in so pozorni na vsebine, ob katere umeščajo svoja oglasna sporočila. Ker je varnost blagovne znamke (brand safety) ena od ključnih zahtev oglaševalcev pri izvedbi oglaševalskih akcij, se veča tudi težnja po nadzoru.

Uredniške vsebine, ki jih običajno spremlja prikazno oglaševanje, so z vidika ugleda blagovne znamke že pregovorno bolj varne in nadzorovane kot vsebine, ustvarjene s strani uporabnikov. Uporaba številnih pametnih algoritmov, ki delujejo po principu antisemantike in dodatno zagotavljajo, da se blagovna znamka pojavlja v nadzorovanem in uglednem kontekstu, pa še dodatno krepi zaupanje v to – z vidika naložb vodilno – obliko digitalnega oglaševanja.

Prikazno oglaševanje utira pot do potrošnikov

Nakupna pot je danes na spletu in za učinkovito doseganje potrošnika je ključno, da ga dosegamo s kakovostno in konsistentno komunikacijo na različnih, predvsem digitalnih točkah stika.

Prikazno oglaševanje ima pri tem ključno vlogo, saj z naprednimi oglasnimi formati pritegne pozornost potrošnika in zagotovi, da se oglasno sporočilo kljub komunikacijski gneči uspešno prebije do pravih oči. Vzpodbuja iskanje, gradi zanimanje in ugled. Vsakemu uporabniku, na katerega cilja, pa postreže z zanj pomembnim in uporabnim oglasnim sporočilom. Tako oglaševalci dobijo največ za svoj denar, potrošniki pa oglase, ki jim olajšajo nakupno odločanje.

500

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

omer
28. 01. 2023

Ömer Şengüler, turški strokovnjak za znamčenje, ki svetuje podjetjem po vsem svetu, je…

Prepričan sem, bo marketing v prihodnosti ustvarjal več človeških blagovnih znamk in da bo služil človeštvu bolj kot kdaj koli prej.

pučko
25. 01. 2023

Tekmovanje Outstanding, ki slavi presežke v zunanjem oglaševanju, je svoj vrhunec doseglo…

Ko se me dotakne, ko si ljubosumno želim, da bi to naredili mi, Internavti; ko kot profesionalec veš, da bi rad bil podpisan pod to.

minioni
16. 01. 2023

Tuševa akcija »Od minionov se ti zrola« je postala MM-ova akcija leta 2022. Ob tej…

Vsi trgovci, ki delajo z mednarodnimi znamkami kot je Minion, dobro vedo, da jih ob tem čaka veliko krogov preverjanj konceptov in potrjevanj s…

Naši avtorji