Zaradi serije Emily v Parizu naraslo povpraševanje po delu v marketingu
Na Netflixu so začeli predvajati novo sezono serije Emily v Parizu, ki očitno vpliva na to, da je poklic marketingarja vedno bolj zaželen.
Tako namreč poroča portal Skyline Social, kjer ugotavljajo, da je od premiere prvega dela serije (oktobra 2020) zanimanje za marketing (glavna protagonistka, Američanka Emily, je namreč zaposlena v pariški oglaševalski agenciji), skokovito naraslo. V spletnih iskalnikih naj bi se iskanje izraza »diploma iz marketinga« v ZDA povečalo za 88,6 odstotka, po vsem svetu pa za 75,4 odstotka. V tem času se je v ZDA za 49 odstotkov povečalo tudi iskanje izraza »delo v marketingu«, za kar 82,1 odstotka pa izraza »kariera v marketingu«, poroča Skyline Social.
»Od leta 2020 je serija Emily v Parizu postala svetovni fenomen, saj raziskave kažejo, da gre za najbolj gledano oddajo na Netflixu v letu 2022,« je dejal Ash Davis, izvršni direktor in ustanovitelj podjetja Skyline Social. »Očitno pa gledalcev ne privlači le izbrana garderoba, ki jo v seriji nosi igralka Lily Collins, ampak tudi kariera v marketingu. Prav zanimivo bo spremljati številke zdaj, ko je Netflix predstavil že četrto sezono,« dodaja.
Fenomen »Emily«
Priljubljenost serije so izkoristile tudi nekatere blagovne znamke – znamka sladoleda Häagen-Dazs je na primer ob premieri nove sezone izdala omejeno kolekcijo sladoleda, kampanjo zanj pa so poimenovali »Bodite bolj Emily« (»Be more Emily«). Nova kolekcija sladoledov vsebuje najbolj priljubljena okusa znamke, jagodo in slano karamelo, ki sta na voljo v elegantni embalaži, poslikani v slogu serije.
Za nazdravljanje v slogu pa je poskrbela blagovna znamka Quintessential Brands, kjer so napovedali, da bo kmalu na voljo ready-to-drink različica francoskega koktajla kir royale, poimenovanega Chamère. Odkar je namreč Emily v seriji pila kir royale, naj bi namreč to postal eden od najbolj iskanih koktajlov na svetu.