Združitev Outbraina in Teadsa: Dobili smo eno od največjih oglaševalskih platform
Podjetje Outbrain, ki velja za »velikana oglaševanja na spletu«, je v transakciji, vredni približno miljardo dolarjev, prevzelo podjetje Teads. Združitev bo ustvarila eno od največjih oglaševalskih platform na odprtem internetu.
Podjetji bosta združevali 20.000 neposrednih oglaševalcev z 10.000 premijskimi medijskimi okolji in s tem ustvarili eno od največjih neposrednih oglaševalskih poti na odprtem internetu in povezani televiziji (CTV). Kot pravijo, bo platformo odlikovala sposobnost doseganja rezultatov od ozaveščanja do prodaje — čez CTV, splet in mobilne aplikacije.
Ob zaključku transakcije bo David Kostman, glavni izvršni direktor Outbraina (na fotografiji), nadaljeval svoje delo glavnega izvršnega direktorja združenega podjetja, Bertrand Quesada in Jeremy Arditi, trenutna soizvršna direktorja podjetja Teads, pa bosta postala sopredsednika združenega podjetja.
Glavni operativni direktor, ki bo vodil združitev obeh podjetij, bo Asaf Porat, v podjetju Altice, ki je trenutni lastnik podjetja Teads, pa bodo poleg obstoječih osmih imenovali še dva člana upravnega odbora (od tega enega neodvisnega).
Podjetje Outbrain je v Slovenijo prišlo s prevzemom start-up podjetja Zemanta leta 2017. V Ljubljani ima 130 zaposlenih v razvojnem centru in globalnih poslovnih funkcijah. Outbrain je leta 2021 izvedel prvo javno ponudbo delnic (IPO) na borzi Nasdaq v New Yorku.
Na fotografiji je David Kostman, s katerim smo se pogovarjali tudi v MM-u. Intervju lahko preberete v številki #505-506 ali na povezavi.