bla
Aktualno

»Zlati boben je zame kot sveti gral«

Agencija Imago Ogilvy je na Zlatem bobnu osvojila naziv agencije leta v regiji Adriatik. Imagov kreativni direktor Darko Bosnar je za MM spregovoril o letošnji tekmi in večkrat nagrajeni kampanji Beestro.

Gostinska franšiza, ki navdušuje žirije

Zagrebška agencija Imago Ogilvy si je s štirimi bronastimi bobni priborila naziv agencije leta v regiji Adriatik. Vse štiri nagrade je dobila za projekt »Beestro«, namenjen pomoči čebelam. Razvili so novo gostinsko franšizo z imenom Franck Beestro, v središču projekta pa je posoda za medovite rastline, ki jo lahko postavite na kateri koli balkon, teraso, okno ali vrt in tako v času cvetenja vsak dan gostite in nahranite na desetine čebel. Darka Bosnarja smo vprašali, ali so v agenciji že od začetka vedeli, da ima Beestro festivalski potencial.

»So kampanje, za katere že takoj, ko ti 'padejo na pamet', veš, da bodo velike in uspešne. Beestro je vsekakor ena od njih. Veliko blagovnih znamk je sicer snovalo akcije, v katerih so pomagali čebelam. No, ta kampanja je na poseben in izviren način povezala znamko, izdelek in potrošnika. Mislim, da je to prvi pogoj za to, da bo akcija pozneje zagotovo obstala na nogah,« je povedal za MM. To po njegovih besedah vključuje tudi željo in strast ekipe, da idejo o oglaševalski akciji razvije naprej v nekaj, kar bo izstopalo in pridobivalo simpatije tako potrošnikov kot pozneje članov žirij na festivalih. »Beestro je že dosegel pomembne uspehe na festivalih (med drugim tudi na nedavnem BalticBestu, op. p.) in verjamem, da jih bo v bližnji prihodnosti še več,« je zadovoljen.

Nagrada ni nikoli samoumevna

Uspeh na festivalih po izkušnjah Bosnarja sicer ni nikoli zagotovljen in je odvisen od številnih dejavnikov. Ob tem poudarja, da je na letošnjem Zlatem bobnu v regiji Adriatik tekmovalo 24 agencij. »Vse so poslale svoje najboljše oglaševalske akcije, ki so jih posebej pripravljali za to, da bi pridobili simpatije žirij in osvojile nagrade. Kdor je bil na podelitvi, je lahko iz besed predsednikov žirij čutil, kako strogi so bili letos in da so nagradili izključno tiste, za katere so bili mnenja, da so najboljše med najboljšimi. V ogromnem številu kategorij niso podelili niti ene nagrade,« pojasnjuje sogovornik. Ob tem dodaja, da so v večini kategorij podelili po eno zlato, srebrno in bronasto nagrado. »V kategoriji oblikovanja je na primer sodelovalo 80 del, a nagrajena so bila samo tri. Beestro je ena od njih. To dokazuje, kako so letos vse nagrade posebnega pomena.«

Krona, ki postavlja piko na i

Za konec nam je Bosnar, ki na in po podelitvi ni skrival navdušenja, zaupal, koliko mu pomeni uspeh na Zlatem bobnu. »Zlati boben je bil zame vedno kot sveti gral. Nagrada, ki  sem si je želel bolj od kanskega leva, ker mi je bila nekako bližja in bolj dosegljiva. Spominjam se svojega prvega finalista, prve zlate nagrade in prve velike nagrade. No, osvojiti naziv agencije leta v regiji Adriatik je krona, ki postavlja piko na koncu nekega stavka in nam daje krila za začetek novega poglavja, s katerim si letvico postavljamo še višje,« sklene.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji