hall of fame
Aktualno

Zlati boben pozdravil novega člana Galerije slavnih, Jorga Riommija

Jorg Riommi, glavni kreativni direktor v Publicis Groupe CEE, je postal nov član Hall of Fame po izboru Zlatega bobna in se tako pridružil skupini izbranih vizionarjev, ki se pogumno in strastno borijo za stalen napredek kreativne industrije.

Galerija slavnih, ustanovljena leta 2010, izpostavlja posameznike, ki imajo močan vpliv na druge »ustvarjalne duše«, kot so se izrazili na Zlatem bobnu. »To so ustvarjalni vodje, ki ostalim pomenijo navdih in motivacijo, s svojim delom pa premikajo meje še višje.«

Delo opravljajte s strastjo, tvegajte in postavljajte se po robu

Jorg Riommi je ob sprejetju v Galerijo slavnih poudaril, kako ponosen in vesel je, a obenem ponižen, da lahko stoji ob boku ljudi, ki jih največji kreativni in oglaševalski festival v širši regiji izbral za obraze nesmrtnosti v oglaševanju, kot je opisana Galerija slavnih. »Kakšna čast! Zahvaljujem se vsem, ki ste verjeli vame na začetku in na poti, neizmerno sem hvaležen Publicis Groupe, ki je vplivala na moj razvoj. Če bi mlademu tekstopiscu, ki je ravno prišel v Romunijo, nekdo pred 15 leti povedal, da bom pristal v Galeriji slavnih, mu ne bi verjel. Ta uspeh pomeni odlično potrditev, da opravljajte delo tako v službi kot v zasebnem življenju s strastjo, vmes veliko tvegajte in se postavljajte po robu. Tu vas čaka čarovnija,« je spodbudil mlajše kolege.

Riommi je na festivalu Zlati boben pustil velik pečat. Večkrat se ga je udeležil kot govorec in član žirije, osvojil je na naziv Kreativni direktor leta in pomagal Publicisu doseči prestižen naziv Mreža leta. Stanovski kolegi ga opisujejo kot strastnega, delavnega in predanega ustvarjalca in voditelja, ki verjame, da nič ni nemogoče.

Med člani Hall of Fame tudi Slovenci

hall of fame

Med člani tega prestižnega kluba najdemo tri Slovence - Jureta Apiha, Meto Dobnikar in Vitala Verliča. Drugi izbrani strokovnjaki tega področja, ki jih je Zlati boben umestil v Galerijo slavnih so: Adrian Botan, Farid Chehab, Michael Conrad, Ivan Čimburov, Dushan Drakalski, Csaba Gosztonyi, Andrey Gubaydullin, Ami Hasan, Mariusz Jan Demner, Jaime Mandelbaum, Jiri Mikeš, Juli Nemes, Johannes Newrkla, Günseli Özen, Milka Pogliani, Ulrich Proeschel, Jason Romeyko, Daniel Ružička, Dragan Sakan, Juraj Vaculik, Jarek Ziebinski in Darek Zatorski.

 

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji