wicked
Aktualno

Žlehtnoba kljubuje marketinški gravitaciji

Težko pričakovana filmska priredba muzikala Wicked (Žlehtnoba) je v Severni Ameriki v prvih treh dneh po ocenah zaslužila okoli 107 milijonov evrov. Pri nas si je film v prvih štirih dneh ogledalo 3.089 gledalcev.

Film Žlehtnoba se s 138-milijonskim proračunom zagotovo uvršča med največje filmske uspešnice leta 2024. Za primerjavo: tudi film o Barbie iz leta 2023 je imel produkcijski proračun 138 milijonov evrov, k uspehu pa je prispevala tudi privlačna marketinška kampanja. Čeprav Žlehtnoba po naložbah ne dosega zgornjega razreda največjih Marvelovih uspešnic, njegov proračun odraža naložbe, potrebne za kakovostne glasbene številke, zapletene scenografije in vrhunske vizualne učinke. Pri Universal Pictures so se filma lotili z enako ambicioznostjo kot druge velike franšize, zato upajo, da bo film požel podobno zanimanje.

Marketinški proračun ostaja skrivnost

Universal Pictures pri promociji tega dvodelnega filma ne varčuje. Obsežna marketinška strategija, ki vključuje vrsto sodelovanj z uglednimi blagovnimi znamkami, nagovarja širok spekter ciljnih skupin, od zagrizenih oboževalcev izvirnega broadwayskega muzikala do mlajšega občinstva, ki se vključuje preko družbenih omrežij. Čeprav natančen proračun za marketinške aktivnosti filma še ni bil razkrit, bi lahko po ocenah industrije znašal med 48 in 95 milijoni evrov. Ta ocena temelji na produkcijskem proračunu in primerljivih kampanjah za druge odmevne muzikale in uspešnice, kot sta Barbie in Največji šovmen. Obsežna promocijska prizadevanja, vključno s sodelovanjem z MAC Cosmetics, Spotifyem in Starbucksom, kažejo na precejšnjo naložbo, katere cilj je vzbuditi široko pričakovanje in zanimanje.

Elphaba ali Glinda?

Pri nas si je v preteklem vikendu po podatkih Karantanija Cinemas film Žlehtnoba ogledalo 3.089 gledalcev. V vikend so zajeti gledalci od četrtka do vključno nedelje, torej v štirih dneh. Na premiero, ki je bila prejšnji četrtek v Cineplexxu v Ljubljani, je več obiskovalcev prišlo oblečenih v oblačila zelene in rožnate barve ali pa so si nadeli dodatke v teh barvah – največkrat klobuk, rutico ali drugi modni dodatek. Pri Karantanija Cinemas so za MM povedali, da je na premieri močno izstopal par, ki si je za projekcijo nadel kar kostuma čarovnika in Doroteje iz Oza.

wicked

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji