SEMPL
Aktualno

Znan je program konference medijskih trendov SEMPL

SEMPL, vodilna konferenca na področju medijskih in komunikacijskih trendov v regiji Adriatik, bo ponovno gostila vodilne strokovnjake in inovatorje v industriji, kot so Sasha Savic, Gizem Ozturk, Richard Colwell, Melissa Duhalde in Stella Litou.

Dogodek, ki bo 14. in 15. novembra v Portorožu, bo osredotočen na najnovejše tehnološke trende, umetno inteligenco in strategije, ki oblikujejo prihodnost medijev in oglaševanja. Program konference, ki jo bo povezovala odlična voditeljica in glasbenica Ida Prester, obljublja vrhunske vsebine in številne priložnosti za mreženje.

Med letošnjimi ključnimi govorci je tudi Sasha Savić, priznani direktor in svetovalec v oglaševalski industriji, ki deluje v ZDA. Savić bo govoril o preobrazbi oglaševalskih agencij v dobi umetne inteligence, pri čemer bo poseben poudarek namenil spremembam v načinu načrtovanja medijskih kampanj ter pomenu prilagajanja strategij hitro spreminjajočemu se medijskemu okolju​. O tem se bo na SEMPL-ovem odru pogovarjal z Barbaro Modic, direktorico in partnerico pri STARS Adriatic & Balkans.

Stella Litou, glavna izvršna direktorica Pro Plus in RTL Hrvaška, bo v pogovoru s Simono Kruhar Gaberšček, glavno in odgovorno urednico Marketing magazina, govorila o ustvarjanju lokalnih televizijskih zgodb ter inovacijah, ki preoblikujejo medijsko pokrajino​, Gizem Ozturk, globalna direktorica programov globalnega učenja pri TBWA\Worldwide, pa bo predstavila načine za krepitev globalne povezanosti v podjetjih preko prilagojenih izobraževalnih programov​.

Na SEMPL prihaja tudi Richard Colwell, izvršni direktor irskega raziskovalnega podjetja RED C Research, ki bo predstavil prihodnost raziskav trga in njihov vpliv na prilagajanje poslovnih strategij​, Melissa Duhalde, strokovnjakinja za lepotni marketing, ki je sodelovala s podjetji, kot sta L'Oréal in Shiseido, pa bo govorila o pomenu raznolikosti in vključevanja v sodobnih oglaševalskih kampanjah​.

Od umetne inteligence in algoritmov do trajnosti in vodenja s srcem

Letošnji SEMPL  bo osredotočen na umetno inteligenco in njene aplikacije v oglaševanju, avtomatizacijo ter kako se kreativne in medijske agencije prilagajajo hitrim spremembam v industriji. Poleg tega bodo govorci predstavili najnovejše trende na področju trajnosti in vlogo medijev pri oblikovanju javnega mnenja in ozaveščanju.

Del programa so tudi interaktivne delavnice, kjer bodo udeleženci lahko poglobljeno spoznali nove pristope k načrtovanju kampanj in strategij. SEMPL ponovno dokazuje, da gre za dogodek, ki ga strokovnjaki s področja medijev in oglaševanja ne smejo zamuditi. Kot vsako leto bodo na konferenci tudi tokrat podeljene nagrade Sempler najboljšim medijskim strategijam v regiji.

Celoten program konference najdete na tej povezavi, več o govorcih pa si lahko preberete tu.

Intervju

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

zz
05. 10. 2024

Pum Lefebure, soustanoviteljica oblikovalske agencije Design Army iz Washingtona, bo…

Naročniki, ki jih izberete danes, postavijo temelje za tiste, ki jih boste dobili jutri. Ne gre za to, kdo lahko plača, gre za to, kdo vam bo…

Naši avtorji