Znani so finalisti 32. SOF
Slovenska oglaševalska zbornica je objavila seznam 120 kreativnih del, ki so prišla v ožji izbor tekmovalnega dela Slovenskega oglaševalskega festivala.
Kaja Kovič
V uredništvu MM-a smo pregledali katalog zbranih del in ugotovili, da so največ del, uvrščenih v ožji izbor, ustvarili v agenciji Herman & Partnerji, in sicer dvajset. Lanskoletni zmagovalec, agencija SHIFT, je po številu del, uvrščenih v ožji izbor, letos na drugem mestu, in sicer jih ima 16. V katalogu jima po številu del v ožjem izboru na tretjem mestu z 11 deli sledi DROM agency.
Prav tako smo preučili, katere tržnokomunikacijske akcije so se znašle v letošnjem ožjem izboru. Ugotovili smo, da so največkrat omenjene akcije »Burekuna« (šestkrat) ter »Pravljice, ki pomagajo najti skupni jezik« in »Zaživi po svoje z re:dojem« (obe po petkrat), medtem ko so »A1 Vajb Playbook«, »Barcaffe Donna – Taktilni plakat«, »Serija Hitra moda«, »Najbolj slovenska Planica«, »Triglav komplet TVC« in »Tvoje telo. Tvoja stvar« v katalogu izpostavljene po trikrat.
Katere od njih je žirija SOF-a prepoznala za oglaševalske presežke, bo znano v četrtek, 15. junija, torej ob zaključku dvodnevnega festivala, ki tako kot lani poteka v Avditoriju Portorož.