Članki avtorja: Kaja Kovič

biteme

BiteMe, boljša alternativa v industriji hrane in prigrizkov

oglas
MMARKETING

Brez besed: Najbolj grozni oglasi iz preteklosti, 1. del

zadravec

Kako je nastal hrvaški poslovni čudež Bugatti Rimac

cocacola

​​​​​​​Coca-Cola vabi v digitalni svet sanj

spotify
MMARKETING

Spotify: Personalizirane pesmi za direktorje marketinga

meta
MMARKETING

Meta: Ustvarite hiperpovezano blagovno znamko

tesla

Elon Musk prodal delnice Tesle v vrednosti 6,9 milijarde dolarjev

jutranja tabletka
KOMMUNICIRANJE

Po jutranjo tabletko na lesen otok v mednarodnih vodah

tabasco
KOMMUNICIRANJE

Tabasco razkriva novo pikantno grafično podobo

facebook

80 odstotkov uporabnikov interneta ima profil na družbenem…

ronaldo
MMARKETING

Nov domišljijski oglas za Nike s Cristianom Ronaldom

ihg
KOMMUNICIRANJE

Najdražja oglaševalska akcija verige IHG Hotel & Resorts

listen book

easyJet in Spotify na podlagi glasbenega okusa s priporočili za…

ig
MMARKETING

Instagram je za vplivnostni marketing še vedno številka ena

vodka tito

Vodka Tito's se upira trendu hard seltzerjev

airbnb
MMARKETING

Airbnb podira rekorde

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji