Članki avtorja: Kaja Kovič

z

Kako resno lahko Kitajci ogrozijo OpenAI?

KA

»Naročnika ne prepričamo samo z lepim dizajnom«

zz

»Številni kreativci pozabljajo, da delamo v svetu prodaje«

z
MMARKETING

Barvno komuniciranje za boljšo uporabniško izkušnjo 

zz
MMEDIJI

»Želimo postati relevanten medij v slovenskem medijskem prostoru«

zz
KOMMUNICIRANJE

Premagovanje paradoksa letnega razgovora

zz
MMEDIJI

Prenova Zakona o medijih: oglaševalska stroka molči

zz

Prvi odzivi slovenskih obiskovalcev sejma CES 2025

z

Sejem elektronike CES 2025 odprl vrata

zz
MMARKETING

Heineken proti predsodkom do ljudi, ki ne pijejo alkohola

zz
MMEDIJI

Spletne strani Cartoon Network ni več

zz
MMEDIJI

Celovita prenova Zakona o medijih – kakšni so odzivi?

zz
MMARKETING

Priprave na svet brez TikToka

zz
MMARKETING

Z rastjo spletne prodaje rastejo tudi agencije za učinkovitostni…

z

V Sloveniji sta uporaba UI in zavedanje o njej precej močna

z

Voditelji premalo izkoriščajo podatke, ki jih imajo na voljo

Intervju

ian
27. 01. 2025

O tem, ali pri nas tiktokerji lahko »preživijo« samo z unovčevanjem svojih vsebin na tej…

KA
25. 01. 2025

»Pri delu z naročniki gre vedno za interdisciplinarno delo, nikoli ne govorimo samo o…

»Po dolgoletnih izkušnjah v oblikovanju pred seboj ne potrebuješ več nujno lista papirja, svinčnika ali računalnika, ampak glava podzavestno…

zz
25. 01. 2025

»Oglaševanje ni čista umetnost. Naše delo mora prinašati poslovne rezultate, kar pa ne…

Delo na strani naročnikov mi je pomagalo razumeti njihove potrebe in njihov način razmišljanja. Pogosto opažam, da številni kreativci pozabljajo, da…

Naši avtorji