Članki avtorja: Kaja Kovič

zz
MMARKETING

Z rastjo spletne prodaje rastejo tudi agencije za učinkovitostni…

z

V Sloveniji sta uporaba UI in zavedanje o njej precej močna

z

Voditelji premalo izkoriščajo podatke, ki jih imajo na voljo

z
MMARKETING

Z novo kolekcijo Slavsocks nazaj v leto 2000

zz
MMARKETING

Večina spletnih strani je zelo slabo zasnovana

z
NAGRADE

Epica: Nagrajena oba slovenska finalista

zz
MMARKETING

Facebook še vedno kralj družbenih omrežij

z
NAGRADE

Med zmagovalci Eurobesta nobenega projekta iz regije

mm
MMARKETING

Združitev Zalanda in About You za krepitev evropske e-trgovine

zz

Slovenski studio ustvaril božične oglase za britanski Cribbs

z
MMARKETING

Evropska komisija sprožila preiskavo proti Temuju

zz
KOMMUNICIRANJE

Najboljša poslovna knjiga tudi Dnevnik direktorja Stevenna…

zz
MMARKETING

Oglaševanje leta 2025: previden optimizem in novi trendi

zz

Bloomberg Adria: Kako UI pomaga novinarjem in bralcem?

zz
MMARKETING

Doslednost se obrestuje: Aldi in Coca-Cola sta najboljša

z
MMARKETING

»CTV-oglaševanje postaja nepogrešljiv del sodobnih oglaševalskih…

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji