Članki avtorja: Simon Šketa

človeški pridih
DIGITALNO

Kako ohraniti človeški pridih v svetu avtomatizacije

Simon Šketa

Ko so medalje svetile močneje kot ideje

ui in posel

Umetnost iskanja ravnotežja med naravno in umetno inteligenco…

HOLISTIČNI
MMARKETING

Umetnost grajenja trajnih odnosov med podjetjem in potrošniki

brezmesno

Čudesa sodobne brezmesne ponudbe

šketa

Leto zatem še imam službo

šketa

X ne pove nič, a hkrati buri domišljijo

endutinment
MMARKETING

Ko se oglasi naučijo zabavati

znamke
MMARKETING

Brez verodostojnosti tudi opaženost ne zadošča

ui
MMARKETING

Z umetno inteligenco bo treba sobivati in se ne boriti z njo

šketa

Če ni kruha, pa jejte pršut!

šketa

Družbena omrežja na točki preloma

sketa
DIGITALNO

Kako dobro se »prodajate« na LinkedInu?

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji