Članki avtorja: Tina Guček

Xiaomi 15 Ultra

Nova era mobilne fotografije, predstavljena v Zagrebu

darja zajc
MMEDIJI

»Vsak logotip je le simbol, dokler mu ljudje ne vdihnemo pomena«

telekom
MMARKETING

»Trajnost ni le beseda, temveč zaveza«

creatable
MMARKETING

Prizadevajte si, da bodo vaše vsebine vredne pozornosti

tiktok
MMARKETING

Na TikToku morate biti drzni – in pika!

nika oven
MMARKETING

Na katero omrežje stavijo marketingarji? Na Instagram!

Jurij Zrnec
MMARKETING

Ko Jurij Zrnec stopi iz cone udobja ...

Kliping
MMARKETING

20 let podajanja pravih informacij ob pravem času

Mighty Agency
MMARKETING

Mala, a mogočna agencija, ki združuje strateško razmišljanje in…

pangos
MMARKETING

Ko se blagovna znamka v popolnosti ujame s svojim ambasadorjem

jasna
DIZAJN

»Arhitektura in oblikovanje sta zapisa časa in prostora, ki…

knjigarne

Kaj pa vi? Berete ali »skrolate«?

avtomobili

Ali lahko kitajske avtomobilske znamke ogrozijo tradicionalne…

Diginom
MMARKETING

Diginom: SHIFT-ov »digitalni« mlajši brat

pony
MMARKETING

Tudi ikone potrebujejo oglaševanje

OTP banka
MMARKETING

OTP banka sporoča: »Tukaj smo«

Intervju

zz
25. 03. 2025

Kako je »Manca z Wolta« prišla na idejo, da bi ustvarila Akademijo za karieristke in…

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

Naši avtorji