Članki avtorja: Tina Guček

Hisense
MMARKETING

Hisense: Z drznimi koraki na poti do »številke ena«

znamka regije
MMARKETING

Kako graditi znamko regije zunaj svoje države?

Njami
MMARKETING

Z novim pozicijskim sloganom in komunikacijsko platformo do…

LELOSI
MMARKETING

Tekaški dogodek, »oblečen« v udobje in neustavljivo energijo

MG
MMARKETING

Stoletje britanske dediščine, ki navdihuje slovenski trg

Urška Vouri
DIGITALNO

»Slovenci smo naklonjeni različnim digitalnim rešitvam«

3D Art
MMARKETING

»Marketing zahteva večdimenzionalen pristop«

LIFFe

LIFFe praznuje 35. izvedbo

Z nogometom
MMARKETING

Z nogometom do evropske zgodbe o uspehu

katrca

Nova »katrca« je vozilo za življenje

Meta Pavlin Avdić
MMARKETING

Trajnost je na koncu vedno osebna misija

opel
MMARKETING

125 let uresničevanja avtomobilskih sanj

Rock Radio 2
MMARKETING

»Zadovoljujemo potrebe poslušalcev, ki iščejo nekaj drugačnega«

amanda
KOMMUNICIRANJE

Pripravite krizni načrt, odzovite se hitro in predvsem ne…

kliping
KOMMUNICIRANJE

Odnosi z javnostmi med podkasti, TikTokom in umetno inteligenco

Katja Krasko Štebljaj
KOMMUNICIRANJE

Med zaposlenimi in vodji vlada velika kognitivna disonanca

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji