Digitalno

Facebook
DIGITALNO

Po nakupih na Facebook

iab akademija
DIGITALNO

Digitalni trendi v letu 2023: merjenje, umetna inteligenca,…

x
DIGITALNO

X že snubi oglaševalce s 50-odstotnim popustom

meta
DIGITALNO

Meta omogoča več nadzora nad postavitvijo oglasa

youtube
DIGITALNO

YouTube ostreje proti vsebinam, ki vključujejo motnje…

ea sports
DIGITALNO

EA Sports poskrbel za največjo prenovo igričarske blagovne…

merkur M.A.I.A.
DIGITALNO

Kako je Merkur uvedel virtualno pomočnico

ui
DIGITALNO

Umetna inteligenca ne razmišlja kot ljudje, mi pa postajamo…

umetna inteligenca
DIGITALNO

Kako slovenske oglaševalske agencije uporabljajo umetno…

bla
DIGITALNO

Kako se digitalizira založba Rokus Klett

bla
DIGITALNO

Konec začetka umetne inteligence

bla
DIGITALNO

V slovenskih tehnoloških podjetjih brez večjih odpuščanj

social media
DIGITALNO

Kako zgraditi (in utrditi) lastno blagovno znamko?

mk+
DIGITALNO

Digitalna mobilna knjižnica kot odgovor na spremembe bralnih…

websi
DIGITALNO

Opazili smo: Izšel je imenik digitalnih agencij 2022

bla
DIGITALNO

Meta oglašuje VR-očala z »vesoljskim« 3D-oglasnim zaslonom

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji