Življenje z znaMMkami
Intervju

Življenje z znaMMkami

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat Juna Neubauer, direktorica medijskih projektov, OMG Slovenija, in Katja Vidovič, vodja oddelka za upravljanje blagovnih znamk in komuniciranje, A1 Slovenija.

Jaz in sodelovanje z naročnikom/agencijo

Kaj najbolj cenite pri vaši poslovni partnerici, ki jo predstavljamo skupaj z vami?

KV: V poslu na splošno najbolj cenim zavezanost k učinkovitosti, širokoglednosti in natančnosti z občutkom za detajle. V visoko konkurenčnem okolju, kjer je vsak uporabnik pomemben, so to ključni elementi, ki nam dajejo moč in tržno prednost. Naš partner te vrednote prenaša v vsakodnevno delo, kar nam tudi pomaga ohranjati konkurenčnost, predvsem pa hitrejše (re)akcije.

JN: Imam to srečo, da z A1 sodelujem že dolgo časa, tako da sem nekako z njimi profesionalno rasla, skupaj smo šli tudi čez kar nekaj prelomnic na njihovi strani. To se zagotovo pozna v našem odnosu, kjer obe strani poznata prednosti in slabosti drugega in se pri svojem delu lepo dopolnjujemo.

Kaj za vas pomeni dobro poslovno partnerstvo?

KV: Dobro partnerstvo je tisto, kjer se razumemo tudi brez dolgih razlag, kjer vsak član ekipe razume končni cilj in čeprav delamo vsak s svoje strani, delujemo kot celota. To vključuje ne le jasno in transparentno komunikacijo, ampak tudi zaupanje, ki gradi trajne temelje za skupno rast in uspeh.

JN: Morda se sliši klišejsko, ampak transparentnost in zaupanje, da vsi stremimo k istim ciljem. Kadar naročnik na nas gleda kot partnerja ali celo svojo podaljšano roko in to izkaže s svojimi dejanji, stvari tečejo lažje in hitreje. Vsekakor pa ne škoduje, če se obe strani zavedata, da ne rešujemo življenj in da se imamo ob svojem delu lahko fino.

Kateri projekt, ki ste ga zasnovali v sodelovanju s partnerjem s sosednje strani, vam je najljubši?

KV: Eden od mojih najljubših projektov v zadnjem času je bila poletna kampanja »Gurij«.  »Udarili smo na polno«, združili kreativnost s preciznim medijskim pristopom in vse izvedli v rekordno kratkem času. Občutek »štafetne dirke« nas je spremljal vse do popolnega zaključka kampanje. Projekt je bil nedavno dodan na moj seznam »nepozabnih« – napet in navdihujoč zaradi izjemne povezanosti ekip v ključnih trenutkih.  

JN: Še vedno najljubši mi je »Ultraheroj«, ki je od nas zahteval veliko medijske kreativnosti in taktičnosti, saj je bila kampanja precej kompleksna. Ker je šlo za lansiranje povsem novega produkta na slovenskem trgu, je celoten proces spremljalo neko dodatno navdušenje in pričakovanje.

Jaz in znamke

Najljubša kozmetična znamka:

KV: Nimam ene same »zvezde« na svoji kozmetični polici. Rada se prepustim, da me kdaj zapelje kakšna lepa embalaža ali pa navdušena vplivnica, ki mi zagotavlja »game-changerja«. Tako da je moja najljubša kozmetika verjetno moja radovednost.

JN: Kiko za ličila, L'Occitane za nego.

Najljubša modna znamka:

KV: V poligamnem odnosu do modnih znamk. :)

JN: Moja omara je preveč shizofrena, da bi lahko izbrala le eno.

Najljubša znamka hrane:

KV: Moj resnični favorit je tista hrana, ki jo pripravi moj »mož«. :)

JN: Poskušam podpirati slovenske, kolikor jih še imamo.

Najljubša znamka pijače:

KV: Ni znamka, je pa dobra. :) Mimosa.

JN: Voda iz pipe čez dan, Laško zvečer.

Najljubša tehnološka znamka:

KV: Ni univerzalne ljubezni. TV = prisegamo na Sony, gospodinjski aparati = Bosch, trenutni mobilni telefon = Honor, slušalke = JBL, pametna ura = Google Watch.

JN: Google, ker mi dnevno lajša življenje.

Najljubša avtomobilska znamka:

KV: BMW (Charlie, <3).

JN: Mitsubishi, ker me kljub zavidljivi starosti vedno pripelje na cilj.

Jaz in oglaševanje

Največja marketinška poteza vseh časov je:

KV: Klišejsko, vem, ampak zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas vsako leto (zadnjih skoraj 100 let) »obišče« prijazen, okrogel in rdeče oblečen neznanec. :)

JN: Coca-Cola in Božiček, brez dvoma.

Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:

KV: »Mreža najvažnejših influensera« za A1 Srbija.

JN: 150 let Heinekena.

Kateri oglas z znanim igralcem/pevcem vam najprej pride na misel?

KV: Ed Sheeran & Heinz.

JN: Damiano David za Maserati.

Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:

KV: Vse tiste, ki namenijo veliko pozornosti izboru glasbe.

JN: Ikea, Snickers.

Najljubši oglaševalski slogan:

JN: Adidas – »Impossible is nothing«.

KV: Huh, kar nekaj jim jih je uspelo in so lahko bolj kot ne večni. :) Apple – »Think big & »Think different«; De Beers – »A Diamond is forever«; L'Oreal – »Because you're worth it«; Mastercard – »For everything else, there's Mastercard«; Si.mobil – »Povej nekaj lepega«. ;)

Odgovore sogovornic na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #522-523.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji