bla
Diggit

10. DIGGIT: Nekdanji pastor o vključenosti uporabnikov

Scott Gould, britanski strokovnjak za vpletenost (angl. engagement), se bo na DIGGIT-u kot eden od ključnih govorcev posvetil vprašanju, kako naj se blagovne znamke povežejo s potrošniki in vzpostavijo dolgotrajne odnose ter jih vpletejo na čustveni ravni

Scott Gould je prepričan, da se lahko blagovne znamke oziroma marketing veliko nauči od religij. »Naši možgani se odzivajo enako, ko gre za globoko doživljanje, bodisi religije bodisi blagovnih znamk. Morda bi lahko domnevali, da religija vzbuja globlja čustva, toda ko pomislite, da obstajajo ljudje, ki so kupili prav vsak par športnih copat Air Jordan, ki jih je Nike kdaj koli zasnoval, ali pa opazujete človeka, ki je od nog do glave oblečen v znamko Valentino, boste ugotovili, da resnično dihajo za svoje priljubljene blagovne znamke,« je povedal v intervjuju za MM.

9. maja 2023 bo na DIGGIT-u govoril tudi o pravilih vpletenosti, ne glede na to, ali želite izboljšati vpletenost zaposlenih, naročnikov, uporabnikov ali skupnosti. 

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji