kako do odklične izkušnje strank
Diggit

10 primerov odlične izkušnje strank

Odlična podjetja skrbijo za odlično izkušnjo strank. Steven Van Belleghem v svojem novem priročniku predstavlja dobre prakse najboljših med najboljšimi.

Steven Van Belleghem je tehnološki strokovnjak, katerega več knjig, med njimi Ko digitalno postane človek, smo v prevodu izdali tudi v založbi MM. V svoji novi knjigi Kako do odlične izkušnje strank zajema bistvo ustvarjanja odličnih izkušenj strank in ga zapiše na svoj značilen in razumljiv način. Opažanja je podprl s konkretnimi primeri iz prakse podjetij, kot so Disney, Amazon, Tesla in Starbucks.

Branje je bogato z informacijami o tem, kako ravnati v določenih situacijah ali kako se lotiti specifičnih izzivov ter kako pri gradnji dolgoročnega odnosa s strankami pristopiti na zabaven in učinkovit način.

Knjigo si lahko prenesete na povezavi.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji