a
Diggit

Agencije bodo do leta 2030 tretjino zaposlenih nadomestile z UI

Oglaševalske agencije bodo v skladu z napovedjo raziskovalne agencije Forrester Research do leta 2030 zaradi vzpona generativne umetne inteligence (UI) mnogo zaposlenih ali njihovih nalog nadomestila z avtomatizacijo.

Raziskava predvideva, da bo do takrat tudi približno tretjina agencijskih delovnih mest zamenjanih, kar pomeni, da se bodo morali zaposleni prestrukturirati in učiti novih veščin ali pa bodo delovna mesta zapustili. Generativna umetna inteligenca bo najbolj ogrožala uradniške, tajniške in administrativne vloge (28 odstotkov izgub delovnih mest). Oddelkom prodaje in podobnih vlog grozi 22 odstotkov izgub, tržne raziskave in sorodna področja bodo utrpela 18 odstotkov izgub. Kreativni oddelki naj bi ostali tudi po vzponu UI nedotaknjeni.

Več manjših, a bolj sposobnih agencij

Poročilo ugotavlja negativno korelacijo tudi med delovnimi mesti, kot so uredniki, pisci in programerji, ter generativno umetno inteligenco. Ti poklici bodo v prihodnje običajno bolje plačani in njihove položaje bodo zasedali bolje izobraženi, zato bomo v prihodnje priča povečani produktivnosti na teh mestih. Forresterjevo poročilo zaključi, da bo v prihodnosti »več manjših, a bolj sposobnih agencij«.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji