Ajvar Squeeze ima alterego AI.VAR
V Podravki so se letos odločili obrniti Ajvar dobesedno na glavo, Agencija 101 pa je za prenovljeni izdelek ustvarila še njegov sodoben alterego, ki ga poganja umetna inteligenca.
Kaja Kovič
Naboru izdelkov podjetja Podravka se je letos pridružil Ajvar Squeez, ki ima praktičen dozirnik in ga uporabniki iztisnejo kot kečap. »Rešitev, ki drastično izboljša vsak poletni piknik, smo prepoznali kot praktično najboljši izum na svetu, zato smo ustvarili posebno spletno mesto stisniajvar.si, kjer vabimo vse hrabre, da predlagajo večji in genialnejši izum, kot je Ajvar Squeeze,« pravi Uroš Svenšek iz Agencije 101 in dodaja: »Vaše predloge ocenjuje njegov alterego AI.VAR, ki ga poganja umetna inteligenca in na humorno-sarkastičen način razloži predlagatelju, zakaj se predlagani izum ne more kosati z izdelkom Ajvar Squeeze ali njegovim virtualnim dvojnikom.«
AI.VAR smo preizkusili tudi v ekipi MM-a in kljub temu, da smo zapisali v odgovor, da je njegovo gonilo, ChatGPT, boljši izum, nas je zavrnil. Svenšek je odgovoril, da je AI.VAR za zdaj zavrnil vseh 3500 predlogov, so pa obiskovalci med drugim izvedeli, da je pica samo kruh z nadevom, rock glasba je samo prehitro in prenaglas igran blues, internet pa je le način, da se prepiraš z ljudmi, ki jih ne poznaš. »Skratka, nič posebnega v primerjavi z Ajvar Squeeze,« se nasmehne Svenšek.