bmw
Diggit

Avto ni igrača! Ali pač?

Čeprav so proizvajalci avtomobilov, kot je Tesla, v preteklosti že koketirali z videoigrami, bo romanca med avtomobili in igrami leta 2024 dosegla novo raven.

Ob morebitnem upočasnjevanju prodaje avtomobilov – in ko se pogledi voznikov s cest selijo na zaslone – se avtomobilske znamke s Volkswagnom in BMW-jem na čelu spogledujejo z igričarsko industrijo. Avtomobil hitro postaja igralna konzola 21. stoletja. 

Volkswagen: Telefon kot krmilnik

Volkswagen je napovedal partnerstvo z igralno platformo AirConsole, ki bo v prihodnje modele ID.7 Tourer, Passat, Tiguan, Golf in Golf Estate prinesla videoigre. Igre se bodo prikazovale na zaslonu informativno-zabavnega sistema vozil, ki se bo spremenil v igralno konzolo. Potniki bodo lahko kot krmilnike uporabljali kar svoje pametne telefone, pred uporabo pa mora biti vozilo parkirano. Po poročanju portala Fortune bo funkcija v Evropi predvidoma začela delovati sredi septembra. Datum začetka prodaje v ZDA še ni znan. V podjetju AirConsole menijo, da je izkušnja igranja igric v avtomobilu primerna za čas, ko se vozilo polni, ali med odmori na dolgih vožnjah. 

BMW: Igričarski milijonarji

Vse več linij električnih avtomobilov dodaja možnost igranja videoiger, ko vozniki niso osredotočeni na pot od točke A do točke B. Podjetje AirConsole že sodeluje z BMW-jem, ki potnikom omogoča igranje različnih iger, vključno z različico igre Kdo želi postati milijonar, ki uporablja tehnologijo pretvorbe besedila v govor. 

Tesla: Števine znane igre, a ne med vožnjo

Tesla je na tem področju vodilna, saj je v svoj katalog dodala več klasičnih Atarijevih iger in si prizadeva za vključitev digitalne trgovine Steam v vozila. Do Tesla Arcade lahko dostopate preko zaslona v vozilu. Druge igre vključujejo simulator kmetovanja Stardew Valley in igro Sonic the Hedgehog podjetja Sega iz leta 1991. Podjetje za električna vozila je potnikom za kratek čas omogočilo igranje med vožnjo, vendar je to hitro ukinilo, potem ko je ameriška uprava za varnost v cestnem prometu napovedala preiskavo družbe.

Intervju

z
17. 09. 2024

Z Julijo Somrak, kreativno direktorico v DROM agency, ki je bila na tekmovanju WEBSI…

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Naši avtorji