bolt
Diggit

Bolt: »Vrnimo mesta ljudem«

Če ste se te dni sprehajali po našem glavnem mestu, so vašo pozornost zagotovo že pritegnili zeleni električni skiroji, ki Ljubljančanom ponujajo novo obliko mikromobilnosti.

E-skiroje je v Ljubljano pripeljalo estonsko podjetje Bolt, ki velja za največjega ponudnika električnih skirojev v Evropi. Čeprav Slovenijo vidijo kot rastoči trg, širitve v druga slovenska mesta še ne napovedujejo. Bolt je sicer prisoten v več kot štiristo mestih po vsem svetu in marsikje nudi tudi storitve prevozov, souporabo avtomobilov in dostavo hrane. Pred štirimi leti so v svojo »ponudbo« dodali e-skiroje, pri čemer si nenehno prizadevajo, da bi mestom in uporabnikom zagotovili tisto, za kar menijo, da so najboljše razpoložljive rešitve mikromobilnosti. »Da bi to dosegli, oblikujemo svoje lastne skiroje ali sodelujemo s tretjimi osebami, da bi uporabnikom ponudili najboljšo tehnologijo mikromobilnosti v obliki izposoje,« so povedali za MM.

Pameten in okolju prijazen način gibanja v mestih

Del Boltovega poslanstva je vrniti mesta ljudem in se znebiti osebnih avtomobilov, ki povzročajo zastoje in promet. Prepričani so, da se s tem strinjajo tudi Slovenci, ki bodo z veseljem uporabili pameten in okolju prijazen način gibanja v mestih. »Verjamemo, da bodo našo novo trajnostno transportno rešitev, ki je enostavna za uporabo, pozdravili številni, zlasti kot rešitev zadnjega kilometra med vozniki in skupnostmi. Pričakujemo, da bodo trendi uporabe skirojev podobni kot v drugih mestih – večinoma v prometnih konicah za prihod v službo in izogibanje prometu. Cilji voženj so v središču mesta, dolžine voženj pa med tremi in štirimi kilometri. Boltovi uporabniki so večinoma tisti, ki se za kratke razdalje odločajo za lahka vozila, namesto za avtomobile,« pravijo.

Zavedajo se, da ima Ljubljana dolgo tradicijo mikromobilnosti, da so njeni meščani razvili okolju prijazne navade in da so redni uporabniki storitev, kakršna je na primer BicikeLJ. »Vemo, kako priljubljena so kolesa, v zadnjih nekaj letih pa narašča tudi priljubljenost e-skirojev. Teh ne vidimo kot konkurenco kolesom, temveč kot dopolnilo obstoječemu naboru storitev mikromobilnosti, ki so na voljo v mestu. Ker smo vseevropski operater, nas poznajo ljudje, ki naše storitve uporabljajo v tujini, in iz naših izkušenj bodo naše storitve uporabljali tudi na potovanjih v Ljubljano,« menijo.

»Zanimiva ideja je ključ našega komunikacijskega sloga«

Na vprašanje, ali načrtujejo tudi kakšno večjo oglaševalsko akcijo oziroma na kakšen način bodo nagovorili potencialne uporabnike in razširili glas o prihodu v Slovenijo, pa odgovorijo: »Nekdo je nekoč rekel, da ljudje ne gledajo oglasov. Gledajo, kar jih zanima – in včasih je to oglaševanje. Nedavno smo brali raziskavo, ki kaže, da 90 odstotkov oglasov ostane neopaženih. To bi nam moralo dati misliti. Zato menimo, da je zanimiva ideja ključ našega komunikacijskega sloga. Imamo vtis, da preveč energije namenjamo 'razumevanju potreb potrošnikov', 'zbiranju in analizi velikih podatkov', 'preverjanju nakupne poti' ali 'optimizaciji proračunov' in pozabljamo, da če je naše oglaševanje dolgočasno, bo ves trud zapravljen. Vse te stvari so očitno pomembne in jih je treba izkoristiti, a brez zanimive ideje izgubijo smisel ali pa ne izkoristimo njihovega potenciala,« sklenejo.

bolt1

V Ljubljani upravljajo e-skiro Bolt 3, ki je skladen z vsemi že veljavnimi predpisi in navodili Evropske komisije. »Naši e-skiroji imajo velika kolesa, ki zagotavljajo optimalno stabilnost, največjo hitrost 25 kilometrov na uro z možnostjo dodatne omejitve, sprednjo oz. bobnasto zavoro in zadnji zavorni sistem oz. električno zavoro. Skiroji imajo tudi parkirno 'nogo', sprednjo in zadnjo luč, zavorno luč in zvočni opozorilnik,« naštejejo.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji