Booking.com implementiral ChatGPT za načrtovanje potovanj
Člani Booking.com Genius so dobili dostop do načrtovalca potovanj, ki ga poganja umetna inteligenca. S ChatomGPT bodo popotniki imeli popolno pogovorno izkušnjo natančnega načrtovanja.
Kaja Kovič
Funkcija načrtovanja potovanj trenutno deluje le v ZDA. Popotniki načrtovalcu potovanj z UI zastavijo vprašanja za pomoč pri potencialnih destinacijah, nastanitvah ali ustvarjanju načrtov potovanja. Načrtovalec je je neposredno integriran Booking.com in tako dostopa do velike količine podatkov ter uporabnikom lajša odločitve.
Načrtovalec potovanj z umetno inteligenco lahko popotnikom ponudi vizualni seznam destinacij in nastanitev ter uporabnikom omogoča preklapljanje med njihovim klepetom in vmesnikom aplikacije Booking.com. Potniki lahko zaključijo svojo rezervacijo s klikom na določeno namestitev.
Iz podjetja obljubljajo, da bodo funkcijo kmalu lahko uporabljali tudi popotniki izven ZDA in da napovedujejo možnost rezervacije hotela ali leta neposredno v klepetu.
Booking.com je sicer že prej uporabljal strojno učenje za izboljšanje uporabniške izkušnje na platformi, uvedba načrtovalca z UI pa pomeni vstop podjetja v generativni prostor, ki ga vodi UI. »Z njim povečujemo vrednost naše platforme in uporabnikom zagotavljamo boljšo uporabniško izkušnjo in užitek v celoten proces načrtovanja potovanja,« je dejal izvršni direktor Booking Holdings Glenn Fogel.