nn
Diggit

Cannes Lions 2023: Tekmovanje Epica ima žiranta z umetno inteligenco

Epica, tekmovanje v oglaševalski kreativnosti, ki je posebno po tem, da so člani žirije novinarji marketinških publikacij, med njimi tudi MM, je dobila novega sodnika kreativnih del, in sicer umetno inteligenco.

Tekmovanje Epica v duhu časa neprestano doživlja spremembe. Te je na novinarskem srečanju v Cannesu predstavil Mark Tungate, uredniški direktor Epice. Obiskovalce tradicionalnega kosila, ki je potekalo na plaži medijske družbe RTL, je sprva razveselila novica, da bo letošnje žiriranje nagrad po več letih premora zopet potekalo v živo, in sicer novembra v Parizu. Tam se bodo sestali novinarji marketinških medijev z vsega sveta in ocenjevali na tisoče del iz več kot 70 držav.

To leto se jim bo pridružil prvi sodnik kreativnosti, ki ga poganja umetna inteligenca. »Gre za poseben eksperiment, ki bo služil predvsem raziskovalnim namenom. Sodnik ne bo ocenjeval vseh del, le določene kategorij, delo UI-sodnika AIJE pa bodo dodatno presojali še novinarji v žiriji,« je dejal Tungate.

Pri Epici so sicer prevetrili tudi tekmovalne kategorije film, tisk, odnosi z javnostmi, digitalne rešitve, mediji, inovacije, oblikovanje in družbena odgovornost, dodali pa so novo kategorijo umetna inteligenca.

Cilj nagrad Epica je javnosti prikazati vrhunska kreativna dela, ne glede na to, ali prihajajo iz agencij, medijskih svetovalcev, oddelkov za odnose z javnostmi, marketinških ali tehnoloških podjetij, produkcijskih hiš, oblikovalskih studiev ali samostojnih umetnikov.

 

 

 

 

 

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji