b
Diggit

FTC opozarja na zlorabo izraza »umetna inteligenca«

Ameriška zvezna komisija za trgovino (FTC) je izdala javno opozorilo, da se s (prodajno naravnanimi) trditvami o umetni inteligenci ustvarja preveč pompa in da je ta postala marketinška krilatica.

Komisija je v uradni blogovski objavi novo tehnologijo opredelila kot pojem z več možnimi razlagami, a se je pisec bloga osredotočil predvsem na umetno inteligenco kot priljubljeno marketinška krilatico (buzzword). V zapisu je bralce opozoril, da se umetna inteligenca v javnem diskurzu izrablja, zlorablja in prekomerno uporablja.

Strokovnjaki po mnenju FTC pretiravajo, kaj je mogoče doseči z umetno inteligenco na trenutni točki njenega razvoja. To so navedli tudi kot razlog za napihovanje cen ali vplivanje na delovne odločitve pri mnogih podjetjih.

Izraz umetna inteligenca prodaja vse možne izdelke

»Pomp okoli umetne inteligence se danes razvija v številnih dejavnostih in izdelkih, od igrač do avtomobilov do klepetalnih robotov in mnogih drugih vmesnikov,« je v blogovskem prispevku z naslovom Keep your AI claims in check zapisal Michael Atleson, odvetnik pri FTC-jevem oddelku za oglaševalske prakse. V zapisu s prstom kaže predvsem na podjetja, ki ob razvoju lastnih izdelkov in storitev uporabljajo (in bodo uporabljala) umetno inteligenco.

Atleson je v blogu »prodajalce umetne inteligence« pozval, naj se pri prihodnjih aktivnostih vprašajo, ali morda pretiravajo v opisu, kaj bo zmogel izdelek šele po vpeljavi umetne inteligence, ali bo izdelek resnično deloval bolje, ali se zavedajo tveganj in ali bo izdelek resnično uporabljal umetno inteligenco ali bo ta vgrajena vanj le zaradi trenutne vročice.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji