km
Diggit

Globalna digitalna preobrazba poskočila: Jo znamo upravljati?

Naložbe v digitalno transformacijo so v zadnjih treh letih na globalni ravni poskočile za 57 odstotkov, prav toliko pa še bodo v prihodnjih treh letih, trdijo analitiki družbe StockApps. Kako se jo lotevamo?

Svet je že dlje časa podvržen digitalni preobrazbi, a to je pospešila pandemija COVID-19. Ta je spodbudila sprejemanje »digitalnega« tudi  zato, ker so se ljudje navadili in se tako bolj zanašajo na tehnologijo - da ostanejo povezani, produktivni in angažirani.

To je povzročilo povečane globalne naložbe za digitalno preobrazbo, pri čemer podjetja vlagajo v nove tehnologije, da bi ostala relevantna in konkurenčna. Po analizi analitičenga medija StockApps.com naj bi se globalna poraba za digitalno preobrazbo v naslednjih treh letih povečala za dodatnih 57 odstotkov.

Ohranjanje prednosti v hitro spreminjajočem se okolju

Urednica in finančna svetovalka pri družbi StockApps Edith Reads ob tem pravi: »Glavno gonilo rasti so potrebe organizacij po inovacijah in ohranjanju prednosti v hitro spreminjajočem se okolju. Podjetja gradijo prožne sisteme, ki jim omogočajo hiter odziv na potrebe strank in tržne akcije. To zahteva naložbe v sisteme v oblaku, umetno inteligenco in podatkovno analitiko.«

Vse več poslovnih enot vključenih v proces

V digitalno preobrazbo je vključenih več deležnikov, uspeh teh pobud pa je odvisen od uspešnega sodelovanja in integracije med poslovnimi enotami, zapišejo v analizi. »Pobude za digitalno preobrazbo, ki niso ustrezno upravljane s strani strokovnjakov, lahko vodijo do ranljivosti sistema, slabo prikazanih podatkov in drugih dragih računalniških preglavic. Da bi se izognila takšnim pastem, morajo podjetja zagotoviti, da je njihova IT infrastruktura posodobljena z najnovejšimi in preverjenimi tehnologijami za podporo.«

Kaj vse zajema transformacija?

Transformacija mora vključevati tudi naložbe v rešitve kibernetske varnosti, računalništvo v oblaku, tehnologijo veriženja blokov (blockchain) in druga inovativna orodja, ki jim lahko pomagajo ostati pred konkurenco, svetujejo.

jn

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji