hn
Diggit

Google AI: Vse, kar boste iskali, boste tudi našli

Alphabet Inc. bo uporabnikom Googla ponujal pomoč umetne inteligence pri njihovem iskanju po svetovnem spletu, kar v nekaj besedah pomeni, da bodo ti našli vse, kar bodo iskali.

Na Googlu so že v zadnjih fazah testiranja generativne umetne inteligence (AI) na svojem iskalniku, kar kaže na velike spremembe v uporabniški izkušnji, predvsem v funkcijah spletne trgovine in z njimi tudi v oglaševanju.

Umetna inteligenca bo uporabnikom pomagala pri najtežjem delu vsakega iskanja, to je, da bo Google po novem uporabniku na iskalni poziv ne le podrobno (z različnimi formati) odgovoril na začetno uporabniško poizvedbo, ampak tudi ponudil nadaljnje predloge in povezave, pri čemer bo ohranjal kontekst od prvega do zadnjega vprašanja. Pri iskanju se bodo seveda pojavljali tudi oglasi, in sicer v namenskih režah, ki jih bo ustvarila umetna inteligenca; podobno kot se danes pojavljajo pri običajnem iskanju (pogosto na vrhu zadetkov).

hn

Googlovo iskanje, ki ga bo poganjala umetna inteligenca, bo vse bolj povezano s spletno trgovino (Google Shopping Graph), ki bo ponujala več kot 35 milijard seznamov izdelkov ter njihovih predstavitev mnenj, ocen, cen in slik izdelkov, na podlagi katerih se bodo uporabniki odločili za nakup. Google si namreč prizadeva ohraniti korak s tekmeci, ki z rabo generativne umetne inteligence že prednjačijo, a nimajo tolikšnega dosega.

»Ob umestitvi umetne inteligence v iskalnik smo se zavezali, da bomo še naprej pošiljali promet (stranke) drugim spletnim mestom po vsem svetovnem spletu in jih ne bomo zadrževali pri nas,« je ob tem dejala generalna direktorica Googlovega iskalnika Elizabeth Reid.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji