kjh
Diggit

Gorillaz na Times Squareu in Piccadilly Circusu s prebojnim nastopom

Nexus Studios in Google sta s pomočjo obogatene resničnosti (AR)  dve največji zunanji oglaševalski površini na svetu preoblikovala v inovativno kulturno izkušnjo za javnost.

Najbolj znani digitalni zunanji oglaševalski površini (DOOH) na svetu, Times Square v New Yorku in Piccadilly Lights v Londonu, sta bili spremenjeni v oder za futurističen nastop, ki lahko pomeni prebojno inovacijo v glasbenem nastopanju.

Povabljena sredina je bila priča prvemu tovrstnemu nastopu, na katerem je glasbena skupina nastopila na obogatenem odru. Za piko na i je nastopajoča skupina prav Gorillaz, torej prva virtualna skupina, ki je zaslovela že v devetdesetih letih prejšnjega stoletja. Gorillaz so množici ljudi v New Yorku in Londonu predstavili novo skladbo Skinny Ape. Koncert je režiral umetnik in soustvarjalec skupine Gorillaz Jamie Hewlett in z emmyjem nominirani režiser Fx Goby, za samo izvedbo nastopa pa sta poskrbela Nexus Studios in Google, ki s tehniko obogatene resničnosti ARCore Geospatial API preoblikuje javne prostore.

Prihodnost glasbe

Obogatene in poglobljene izkušnje na prostem privabljajo predvsem mlajše generacije, ki lažje brišejo meje med fizičnimi, digitalnimi in virtualnimi aktivacijami blagovnih znamk. Oba partnerja aktivno razvijata strategijo in tehnologijo, ki bo za povezovanje fizičnih oglaševalskih akcij z virtualnimi izkušnjami uporabljala zunanje digitalne zaslone. »Ta prvovrstna inovativna izkušnja obogatene resničnosti edinstveno izkorišča fizično arhitekturo, zunanje oglaševanje in Googlovo tehnologijo, da zabriše meje med fizično, digitalno in virtualno aktivacijo. Ljudem ponujamo kulturno obarvan dogodek in praktično izkušnjo, kako uporabljati nastajajoče tehnologije na zelo ustvarjalen in viralen način,« je povedal Jason Kuperman, vodja produktnih izkušenj pri podjetju Outfront Media, ki ima v lasti zunanje zaslone. »Piccadilly Lights in Times Square sta zaslona, ki se nahajata v kulturnem središču Londona in v zabaviščni četrti New Yorka, zato sta popolni platformi za premierno uprizoritev glasbenega videospota prihodnosti.«

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji