hm
Diggit

H&M: Ko se visoka moda sreča z virtualno fantazijo

Blagovna znamka H&M kot del trajnostne pobude Innovation Stories predstavlja novo kolekcijo »Innovation Metaverse Design Story«, ki bo na voljo na njihovi spletni strani od 8. decembra dalje.

Virtualna dimenzija mode predstavlja nove priložnosti za ustvarjanje živahnih, drznih in drugačnih virtualnih elementov, ki sodijo v fizične kolekcije, pravijo pri H&M-u. »Poleg neskončnih ustvarjalnih možnosti nam omogoča tudi to, da predlagamo bolj trajnostno in vključujočo modno vizijo, do katere lahko dostopa vsak, kjer koli na svetu,« je ob predstavitvi kolekcije dejala njihova kreativna svetovalka Ann-Sofie Johansson.

Metavesolje kot del Innovation Stories

Kapsulna kolekcija, za katero so dobili navdih v metavesolju in otipljivi lepoti fizičnega sveta, vabi k samoizražanju in raziskovanju trajnosti v treh razsežnostih. Prva pomeni izstopajoče modne kombinacije za ženske in moške ter vrsto modnih dodatkov, oblikovanih z mislijo na krožnost; druga vključuje program izposoje v izbranih prodajalnah H&M; tretja pa vključuje digitalne modne kombinacije, ki sta jih sooblikovala in izdelala H&M in Inštitut za digitalno modo, digitalni atelje s sedežem v Londonu.

Krožnost kot ključni poudarek kolekcije

Več kosov vsebuje reciklirana poliestrska vlakna, ki so v celoti izdelana iz starih oblačil in tekstilnih odpadkov, zbranih v sodelovanju s H&M-ovim programom zbiranja oblačil in tekstila v prodajalnah. Plašč iz umetnega krzna je na primer narejen iz inovativnega materiala z REPREVE® Our Ocean™, recikliranega poliestra iz plastičnih steklenic, prav tako so vse bleščice v kolekciji iz 100-odstotno recikliranih materialov.

Virtualno preizkušanje kolekcij

H&M je ob kolekciji ustvaril tudi pet filtrov razširjene resničnosti, ki omogočajo virtualno preizkušanje, neopazno združevanje fizičnega in digitalnega sveta ter kupcem omogočajo, da se izrazijo tako v realnem svetu kot na spletu. Dosegljivi so na njihovi aplikaciji.

** O projektu Innovation Stories bomo podrobneje poročali v prihodnji številki Marketing magazina, ki izide 28. novembra.

hm

 

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji