j
Diggit

Internet stvari (IoT) na področju mobilnosti hitro raste

IoT je prinesel novo dobo povezljivosti. Preko njega se lahko naprave in stroji med seboj sporazumevajo in izmenjujejo podatke, kar je povzročilo revolucijo v tudi avtomobilski industriji.

Kaj je internet avtomobilov (IoC)?

Internet avtomobilov je mrežna zbirka avtomobilov, senzorjev in drugih naprav, ki so povezani s svetovnim spletom. Ta tehnologija omogoča voznikom navigacijo, povečano varnost, povezanost z drugimi vozniki med samo vožnjo, lahko dostopajo do informacij o prometu v realnem času, obvestil o težavah z vzdrževanjem ter celo glede plačevanja parkirnine.

Edith Reads, finančna analitičarka pri podjetju StockApps, je dejala: »Trg interneta avtomobilov doživlja eksponentno rast, ki se bo v prihodnjih letih verjetno nadaljevala. Do leta 2025 bo po vsej verjetnosti presegel 210 milijard dolarjev, saj pričakujemo, da bodo nanj vstopili novi veliki igralci.«

Povečevanje povpraševanja po povezljivosti

V zadnjem času je prišlo do izjemne rasti povpraševanja po t. i. povezanih avtomobilih, torej tistih, ki imajo vgrajen dostop do interneta in se povezujejo z drugimi napravami in sistemi.

To pripisujejo različnim razlogom – vzponu pametnih telefonov in drugih mobilnih naprav, digitalizaciji, želji po boljših funkcijah varnosti in zaščiti vozila, ne nazadnje pa tudi rasti omrežja 5G, ki ponuja hitrejšo in zanesljivejšo povezljivost.

Ko povežemo internet avtomobilov in umetno inteligenco

Umetna inteligenca avtomobilom pomaga pri učenju in prilagajanju okolju, zaradi česar so učinkovitejši in varnejši za vožnjo, IoT pa avtomobilom omogoča komunikacijo z drugimi napravami in sistemi; ta olajša upravljanje in nadzor različnih funkcij. Skupaj predstavljata novo obdobje mobilnosti.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji