iPROM: Inovacija za upravljanje podatkov pri digitalnem marketingu
Družba iPROM je predstavila novo generacijo platforme iPROM Private DMP, ki podjetjem in organizacijam omogoča gradnjo lastnih podatkovnih skladišč za upravljanje prvoosebnih podatkov za namene digitalnega oglaševanja.
Nova različica platoforme se od prejšnje razlikuje po tem, da se ob zajemu neosebnih podatkov o uporabnikih digitalnih medijev uporabljajo tudi prvoosebni podatki. Ti so zbrani izključno s privolitvijo uporabnikov in v skladu z veljavno zakonodajo. Analiza teh podatkov z uporabo umetne inteligence namreč omogoča napoved nakupnih namer potrošnikov.
Podatki pomembnejši od digitalnega oglaševanja
»Podatkovna neodvisnost, zaščita in pametna raba lastnih podatkov bodo v naslednjih letih temelj digitalnih strategij podjetij in organizacij. Podatki, ki jih podjetja pridobijo preko digitalnega oglaševanja, imajo večjo vrednost od oglaševalskih akcij. Blagovne znamke, ki prepoznajo in izkoriščajo te priložnosti, so že danes v izjemni konkurenčni prednosti,« je novost komentiral Simon Cetin, partner in ustanovitelj družbe iPROM.
Ena od prvih na evropskih trgih
Platforma iPROM Private DMP je ena od prvih oglaševalsko-tehnoloških rešitev (ad-tech) na evropskem trgu, ki omogoča oglaševalcem shranjevanje podatkov o svojih trženjskih aktivnostih in oblikovanje ciljnih segmentov občinstva na podlagi vedenjskih vzorcev uporabnikov lastnih medijev.
Rezultat tega sta učinkovitejše nagovarjanje ciljnih skupin pri oglaševanju v drugih digitalnih medijih, boljša izraba sredstev za zakup oglasnega prostora, dolgoročno krepitev konkurenčne prednosti in zagotavljanje zaščite zasebnosti za potrošnike.
Uporabniki
Platformo iPROM Private DMP v praksi uspešno uporabljajo največja podjetja in blagovne znamke, kot so Volkswagen, BKS Bank, SKB banka, Coris, Hofer, Diners Club, Fraport Slovenija, Sparkasse, Fox International, Hyundai, Unicredit in Turkish Airlines.