yjgh
Diggit

iPROM: Inovacija za upravljanje podatkov pri digitalnem marketingu

Družba iPROM je predstavila novo generacijo platforme iPROM Private DMP, ki podjetjem in organizacijam omogoča gradnjo lastnih podatkovnih skladišč za upravljanje prvoosebnih podatkov za namene digitalnega oglaševanja.

Nova različica platoforme se od prejšnje razlikuje po tem, da se ob zajemu neosebnih podatkov o uporabnikih digitalnih medijev uporabljajo tudi prvoosebni podatki. Ti so zbrani izključno s privolitvijo uporabnikov in v skladu z veljavno zakonodajo. Analiza teh podatkov z uporabo umetne inteligence namreč omogoča napoved nakupnih namer potrošnikov.

Podatki pomembnejši od digitalnega oglaševanja

»Podatkovna neodvisnost, zaščita in pametna raba lastnih podatkov bodo v naslednjih letih temelj digitalnih strategij podjetij in organizacij. Podatki, ki jih podjetja pridobijo preko digitalnega oglaševanja, imajo večjo vrednost od oglaševalskih akcij. Blagovne znamke, ki prepoznajo in izkoriščajo te priložnosti, so že danes v izjemni konkurenčni prednosti,« je novost komentiral Simon Cetin, partner in ustanovitelj družbe iPROM.

Ena od prvih na evropskih trgih

Platforma iPROM Private DMP je ena od prvih oglaševalsko-tehnoloških rešitev (ad-tech) na evropskem trgu, ki omogoča oglaševalcem shranjevanje podatkov o svojih trženjskih aktivnostih in oblikovanje ciljnih segmentov občinstva na podlagi vedenjskih vzorcev uporabnikov lastnih medijev.

Rezultat tega sta učinkovitejše nagovarjanje ciljnih skupin pri oglaševanju v drugih digitalnih medijih, boljša izraba sredstev za zakup oglasnega prostora, dolgoročno krepitev konkurenčne prednosti in zagotavljanje zaščite zasebnosti za potrošnike.

Uporabniki

Platformo iPROM Private DMP v praksi uspešno uporabljajo največja podjetja in blagovne znamke, kot so Volkswagen, BKS Bank, SKB banka, Coris, Hofer, Diners Club, Fraport Slovenija, Sparkasse, Fox International, Hyundai, Unicredit in Turkish Airlines.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji