otroci mobitel
Diggit

Kaj počnejo mlajši od 13 let na družbenih omrežjih?

Uradna najnižja starost za uporabo večine družbenih omrežij je 13 let. A to mlajšim ne preprečuje, da bi bili na njih prisotni in aktivni ...

Cilji raziskave Born Social, ki sta jo izvedla francoska agencija Heaven in združenje Génération Numérique, so raziskati vedenje teh »nevidnih« uporabnikov, pripraviti portret generacije, rojene z družbenimi mediji, in razumeti njihov odnos z blagovnimi znamkami.

Ključna spoznanja:

  • Količina časa, namenjena pametnim telefonov, je zaskrbljujoča bolj kot kadar koli prej. Kar 45 odstotkov anketiranih otrok pozna aplikacije za sledenje časa (to je 20 odstotnih točk več kot leta 2020).
  • Štirje od desetih otrok, opremljenih z aplikacijami za nadzor časa, meni, da v resnici preživijo preveč časa na svojem telefonu (10 odstotnih točk več kot leta 2020).
  • Kljub prepovedi za mlajše od 13 let jih kar 87 odstotkov redno uporablja vsaj eno družbeno aplikacijo.
  • 52 odstotkov anketiranih otrok je povedalo, da starši sledijo njihovi lokaciji preko telefona. Leta 2020 jih je to poročalo le 34 odstotkov.
  • Aplikacije za sporočanje, kot sta WhatsApp in Messenger, močno prednjačijo pred SMS-sporočili.
  • Najbolj pogosto uporabljana aplikacija ostaja YouTube z 59,5 odstotka.
  • Tudi prva tri družbena omrežja ostajajo nespremenjena: Snapchat (54,5 odstotka), TikTok (44,2 odstotka) in Instagram (23,6 odstotka).
  • 48 odstotkov otrok pravi, da je na družbenih omrežjih preveč oglaševanja (14 odstotnih točk več kot leta 2020).
  • 71 odstotkov otrok pravi, da ne vedo, kaj je metavesolje, 16 odstotkov pa jih meni, da je »neuporabno«.
  • Raziskava vsebuje tudi odnos otrok do trajnosti. Odkrili so, da 8 odstotkov otrok pravi, da so imeli nočne more o planetu in da jih 88 odstotkov čuti zaskrbljenost zaradi razvoja planeta.

Več o študiji in njenih rezultatih si preberite TU.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji