otroci mobitel
Diggit

Kaj počnejo mlajši od 13 let na družbenih omrežjih?

Uradna najnižja starost za uporabo večine družbenih omrežij je 13 let. A to mlajšim ne preprečuje, da bi bili na njih prisotni in aktivni ...

Cilji raziskave Born Social, ki sta jo izvedla francoska agencija Heaven in združenje Génération Numérique, so raziskati vedenje teh »nevidnih« uporabnikov, pripraviti portret generacije, rojene z družbenimi mediji, in razumeti njihov odnos z blagovnimi znamkami.

Ključna spoznanja:

  • Količina časa, namenjena pametnim telefonov, je zaskrbljujoča bolj kot kadar koli prej. Kar 45 odstotkov anketiranih otrok pozna aplikacije za sledenje časa (to je 20 odstotnih točk več kot leta 2020).
  • Štirje od desetih otrok, opremljenih z aplikacijami za nadzor časa, meni, da v resnici preživijo preveč časa na svojem telefonu (10 odstotnih točk več kot leta 2020).
  • Kljub prepovedi za mlajše od 13 let jih kar 87 odstotkov redno uporablja vsaj eno družbeno aplikacijo.
  • 52 odstotkov anketiranih otrok je povedalo, da starši sledijo njihovi lokaciji preko telefona. Leta 2020 jih je to poročalo le 34 odstotkov.
  • Aplikacije za sporočanje, kot sta WhatsApp in Messenger, močno prednjačijo pred SMS-sporočili.
  • Najbolj pogosto uporabljana aplikacija ostaja YouTube z 59,5 odstotka.
  • Tudi prva tri družbena omrežja ostajajo nespremenjena: Snapchat (54,5 odstotka), TikTok (44,2 odstotka) in Instagram (23,6 odstotka).
  • 48 odstotkov otrok pravi, da je na družbenih omrežjih preveč oglaševanja (14 odstotnih točk več kot leta 2020).
  • 71 odstotkov otrok pravi, da ne vedo, kaj je metavesolje, 16 odstotkov pa jih meni, da je »neuporabno«.
  • Raziskava vsebuje tudi odnos otrok do trajnosti. Odkrili so, da 8 odstotkov otrok pravi, da so imeli nočne more o planetu in da jih 88 odstotkov čuti zaskrbljenost zaradi razvoja planeta.

Več o študiji in njenih rezultatih si preberite TU.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji