km
Diggit

Kakšna bo prihodnost prehrambene industrije?

Prehrambena industrija je na pragu velike preobrazbe. Prihodnost hrane bo oblikovala kombinacija dejavnikov, kot so tehnološki napredek, spreminjajoče se želje potrošnikov in vse večja osredotočenost na trajnost.

Vegansko in vegetarijansko

Eden od glavnih trendov v prehrambeni industriji je porast izdelkov rastlinskega izvora. Ker vse več ljudi sprejema veganski in vegetarijanski življenjski slog, narašča povpraševanje po alternativah mesu. To je privedlo do razvoja novih izdelkov na rastlinski osnovi, kot so brezmesni burgerji, klobase in mleko brez mlečnih izdelkov.

Uporaba tehnologije

Drug trend, ki dobiva zagon, je uporaba tehnologije v proizvodnji hrane. Napredek v natančnem kmetijstvu, vertikalnem kmetovanju in laboratorijsko pridelanem mesu omogoča proizvodnjo več hrane z manj zemlje in virov. To bo kmetom omogočilo pridelavo hrane na bolj trajnosten in učinkovit način.

Trajnostne prakse

Poleg teh trendov se živilska industrija sooča tudi s povečanim pritiskom za zmanjšanje svojega ogljičnega odtisa. Potrošniki se vse bolj zavedajo vpliva svojih izbir hrane na okolje in iščejo izdelke, ki so proizvedeni na trajnosten način. To vodi podjetja k sprejemanju bolj trajnostnih praks, kot so zmanjšanje zavržene hrane, uporaba obnovljive energije in vlaganje v trajnostno embalažo.

Spletna prodaja živil

Vse večja priljubljenost e-trgovine je pomembno vplivala tudi na živilsko industrijo. Pričakuje se, da bo spletna prodaja živil rasla veliko hitreje kot v tradicionalnih fizičnih trgovinah. To potrošnikom olajša dostop do najrazličnejših izdelkov, vključno s tistimi, ki niso na voljo v njihovem lokalnem okolju.

500

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

omer
28. 01. 2023

Ömer Şengüler, turški strokovnjak za znamčenje, ki svetuje podjetjem po vsem svetu, je…

Prepričan sem, bo marketing v prihodnosti ustvarjal več človeških blagovnih znamk in da bo služil človeštvu bolj kot kdaj koli prej.

pučko
25. 01. 2023

Tekmovanje Outstanding, ki slavi presežke v zunanjem oglaševanju, je svoj vrhunec doseglo…

Ko se me dotakne, ko si ljubosumno želim, da bi to naredili mi, Internavti; ko kot profesionalec veš, da bi rad bil podpisan pod to.

minioni
16. 01. 2023

Tuševa akcija »Od minionov se ti zrola« je postala MM-ova akcija leta 2022. Ob tej…

Vsi trgovci, ki delajo z mednarodnimi znamkami kot je Minion, dobro vedo, da jih ob tem čaka veliko krogov preverjanj konceptov in potrjevanj s…

Naši avtorji