km
Diggit

Kakšna bo prihodnost prehrambene industrije?

Prehrambena industrija je na pragu velike preobrazbe. Prihodnost hrane bo oblikovala kombinacija dejavnikov, kot so tehnološki napredek, spreminjajoče se želje potrošnikov in vse večja osredotočenost na trajnost.

Vegansko in vegetarijansko

Eden od glavnih trendov v prehrambeni industriji je porast izdelkov rastlinskega izvora. Ker vse več ljudi sprejema veganski in vegetarijanski življenjski slog, narašča povpraševanje po alternativah mesu. To je privedlo do razvoja novih izdelkov na rastlinski osnovi, kot so brezmesni burgerji, klobase in mleko brez mlečnih izdelkov.

Uporaba tehnologije

Drug trend, ki dobiva zagon, je uporaba tehnologije v proizvodnji hrane. Napredek v natančnem kmetijstvu, vertikalnem kmetovanju in laboratorijsko pridelanem mesu omogoča proizvodnjo več hrane z manj zemlje in virov. To bo kmetom omogočilo pridelavo hrane na bolj trajnosten in učinkovit način.

Trajnostne prakse

Poleg teh trendov se živilska industrija sooča tudi s povečanim pritiskom za zmanjšanje svojega ogljičnega odtisa. Potrošniki se vse bolj zavedajo vpliva svojih izbir hrane na okolje in iščejo izdelke, ki so proizvedeni na trajnosten način. To vodi podjetja k sprejemanju bolj trajnostnih praks, kot so zmanjšanje zavržene hrane, uporaba obnovljive energije in vlaganje v trajnostno embalažo.

Spletna prodaja živil

Vse večja priljubljenost e-trgovine je pomembno vplivala tudi na živilsko industrijo. Pričakuje se, da bo spletna prodaja živil rasla veliko hitreje kot v tradicionalnih fizičnih trgovinah. To potrošnikom olajša dostop do najrazličnejših izdelkov, vključno s tistimi, ki niso na voljo v njihovem lokalnem okolju.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji