l
Diggit

Kolikšen delež prihodkov bodo Netflixu prinesli oglasi?

Pri ponudniku pretočnih vsebin Netflix verjamejo, naj bi oglasi prispevali k vsaj 10-odstotnemu povečanju njegovih prihodkov.

Podjetje že od novembra preteklo leto preizkuša različne vrste oglasov, od sponzorirane vsebine in umeščanja izdelkov do oglasov med posameznimi videoformati. Trenutno lahko podjetja ciljajo le glede na lokacijo gledalca in vsebino, a pri Netflixu že iščejo načine prilagajanja oglasov uporabnikom glede na njihove interese in tudi njihovo zgodovino gledanja.

Odločitev podjetja Netflix, da uvede naročniško verzijo, podprto z oglasi, izhaja iz dejstva, da se soočajo z večjo konkurenco drugih ponudnikov pretočnih vsebin, kot tudi pritiskov po povečanju prihodkov. Čeprav se je Netflix v zadnjih letih razvijal precej hitro in močno, je poleg tega veliko sredstev namenil za produkcijo kakovostne vsebine, kot so povedali v podjetju. Z uvedbo cenejše naročniške različice z oglasi želijo znižati stroške in povečati prihodke. Koliko pa jim bodo prinesli oglasi?

Novi izvršni direktor Netflixa Greg Peters je v izjavi za javnost dejal, da v podjetju z Microsoftom izpopolnjujejo svoje prodajne in operativne procese nad pričakovanji in tako verjamejo, da bi oglaševanje lahko prineslo vsaj 10 odstotkov prihodkov pri trenutnih nekaj več kot 30 milijardah dolarjev letno.

Dodal je, da ima njihov konkurent, Hulu, več kot 10-letno prednost pred Netflixom, zato se zelo dobro zavedajo, da v roku enega ali dveh let Huluja še ne bodo prehiteli, saj je s svojo različico, podprto z oglasi, velik korak pred njimi. Hulu namreč z oglasi ustvarja na milijarde prihodkov letno.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji