Kolikšen delež prihodkov bodo Netflixu prinesli oglasi?
Pri ponudniku pretočnih vsebin Netflix verjamejo, naj bi oglasi prispevali k vsaj 10-odstotnemu povečanju njegovih prihodkov.
Kaja Kovič
Podjetje že od novembra preteklo leto preizkuša različne vrste oglasov, od sponzorirane vsebine in umeščanja izdelkov do oglasov med posameznimi videoformati. Trenutno lahko podjetja ciljajo le glede na lokacijo gledalca in vsebino, a pri Netflixu že iščejo načine prilagajanja oglasov uporabnikom glede na njihove interese in tudi njihovo zgodovino gledanja.
Odločitev podjetja Netflix, da uvede naročniško verzijo, podprto z oglasi, izhaja iz dejstva, da se soočajo z večjo konkurenco drugih ponudnikov pretočnih vsebin, kot tudi pritiskov po povečanju prihodkov. Čeprav se je Netflix v zadnjih letih razvijal precej hitro in močno, je poleg tega veliko sredstev namenil za produkcijo kakovostne vsebine, kot so povedali v podjetju. Z uvedbo cenejše naročniške različice z oglasi želijo znižati stroške in povečati prihodke. Koliko pa jim bodo prinesli oglasi?
Novi izvršni direktor Netflixa Greg Peters je v izjavi za javnost dejal, da v podjetju z Microsoftom izpopolnjujejo svoje prodajne in operativne procese nad pričakovanji in tako verjamejo, da bi oglaševanje lahko prineslo vsaj 10 odstotkov prihodkov pri trenutnih nekaj več kot 30 milijardah dolarjev letno.
Dodal je, da ima njihov konkurent, Hulu, več kot 10-letno prednost pred Netflixom, zato se zelo dobro zavedajo, da v roku enega ali dveh let Huluja še ne bodo prehiteli, saj je s svojo različico, podprto z oglasi, velik korak pred njimi. Hulu namreč z oglasi ustvarja na milijarde prihodkov letno.