hapta
Diggit

L'Oreal za še večjo vključevalnost

Blagovna znamka L'Oreal je na tehnološkem sejmu CES predstavila novo tehnologijo, imenovano HAPTA, za katero pravijo, da bo prinesla več inkluzivnosti v postopek nanašanja ličil.

Čedalje več blagovnih znamk se trudi biti vključujočih, zato imajo v mislih tudi invalide, ki določenih izdelkov ne morejo uporabljati. Dove je na primer oblikoval poseben dezodorant za invalide, L'Oreal pa zdaj predstavlja aplikator za nanašanje ličil. »HAPTA je namenjena ženskam z omejenimi finomotoričnimi sposobnostmi, zaradi česar jim lahko vsakodnevna opravila, vključno z nanašanjem ličil, predstavljajo izziv. Izdelek, ki je še v razvoju, lahko pomaga rešiti te izzive in pomagati ženskam, da lahko šminko enakomerno nanašajo. Aplikator uporablja vgrajene pametne kontrole gibanja in ima nastavke, ki jih je mogoče prilagoditi gibanju uporabnice,« pravijo.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji