hapta
Diggit

L'Oreal za še večjo vključevalnost

Blagovna znamka L'Oreal je na tehnološkem sejmu CES predstavila novo tehnologijo, imenovano HAPTA, za katero pravijo, da bo prinesla več inkluzivnosti v postopek nanašanja ličil.

Čedalje več blagovnih znamk se trudi biti vključujočih, zato imajo v mislih tudi invalide, ki določenih izdelkov ne morejo uporabljati. Dove je na primer oblikoval poseben dezodorant za invalide, L'Oreal pa zdaj predstavlja aplikator za nanašanje ličil. »HAPTA je namenjena ženskam z omejenimi finomotoričnimi sposobnostmi, zaradi česar jim lahko vsakodnevna opravila, vključno z nanašanjem ličil, predstavljajo izziv. Izdelek, ki je še v razvoju, lahko pomaga rešiti te izzive in pomagati ženskam, da lahko šminko enakomerno nanašajo. Aplikator uporablja vgrajene pametne kontrole gibanja in ima nastavke, ki jih je mogoče prilagoditi gibanju uporabnice,« pravijo.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji