km
Diggit

Maybelline: Spoznajte virtualno vplivnico May

Ameriško multinacionalno podjetje za kozmetiko, nego kože, dišave in osebno nego bo po novem za promocijo novih izdelkov na spletu in družbenih omrežjih uporabljalo avatar.

Znamka Maybelline je ob uvedbi svoje nove maskare Falsies Surreal Extensions javnosti prvič predstavila in angažirala tudi njihov novi virtualni avatar, vplivnico May.

Gigi Hadid in virtualni elementi za boljšo prodajo izdelkov

Prihajajoča kampanja, v kateri bo glavno vlogo bo prevzela May, vključuje tudi sodelovanje s svetovno ambasadorko in manekenko Gigi Hadid, na spletu pa bo javnost opazila mnogo realnih, a tudi virtualnih elementov.

May bo pomagala tudi pri prihodnjih kampanjah za nove izdelke Maybellin v resničnem svetu, promovirala bo virtualne izdelke v metavesolju ter predstavljala obraz blagovne znamke pri aktivnostih, povezanih z metavesoljem.

Odločitev za aktiviranje virtualnega avatarja je povezana z rastočim zanimanjem oglaševalcev in potrošnikov ter z drugimi inovativnimi marketinškimi prizadevanji znamke, vključno s tistimi v metavesolju.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji