nn
Diggit

McDonald's uporablja UI in zakaj je to dobra novica

Številne blagovne znamke uporabljajo umetno inteligenco za izboljšanje in racionalizacijo procesov, po novem pa je med njimi tudi McDonald's. Kaj to pomeni za končne kupce?

Mnogo blagovnih znamk je v svoje poslovanje vključilo umetno inteligenco, ki jo uporabljajo za zaledne procese (back-end) ali pri storitvah za stranke. McDonald's bo po novem uporabljal UI pri obdelovi naročil strank, za avtomatizacijo kuhinjskih opravil in izboljšanje storitev »drive-in-a«.

Analitiki se strinjajo z McDonald'sovimi napovedmi, da bo to povečalo prodajo za do 15 odstotkov, pomagalo pri reševanju težav s hitrostjo zaposlenih, kar bo vplivalo na pospešitev postrežnega časa za najmanj 10 sekund.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji