Meta: Dodatne omejitve ciljanja najstniških uporabnikov
Meta bo na svojih platformah v prihodnje še bolj intenzivno spodbujala starosti primerne oglaševalske izkušnje. S tem bodo dodatno zaščitili predvsem najstniške uporabnike.
Kaja Kovič
Od marca dalje bodo oglasi najstnikom dostavljeni preko novih kontrolnikov za vsebino oglasov, katerih funkcija je filtriranje tematik in določanje oglaševalcev. Najstniki pa bodo od takrat dalje lahko tudi sami nadzorovali oglase, ki se jim ne bodo zdeli primerni. Meta jim bo ob tem zagotovila razlago pravilnika o zasebnosti, ki bo najstnikom z dodatnimi viri pomagal razumeti bistvo te zaščite.
»Zavedamo se, da se najstniki ne znajo odločati in soditi oglasov tako kot odrasli, predvsem o tem, kako se njihovi spletni podatki uporabljajo za oglaševanje, zato smo zanje pripravili dodatno pomoč,« so zapisali v javni objavi novosti.
Meta želi s tovrstnimi aktivnosti zmanjšati polemične personalizacije oglasov, ki dobivajo v javnosti vse več kritik.