meta
Diggit

Meta: Dodatne omejitve ciljanja najstniških uporabnikov

Meta bo na svojih platformah v prihodnje še bolj intenzivno spodbujala starosti primerne oglaševalske izkušnje. S tem bodo dodatno zaščitili predvsem najstniške uporabnike.

Od marca dalje bodo oglasi najstnikom dostavljeni preko novih kontrolnikov za vsebino oglasov, katerih funkcija je filtriranje tematik in določanje oglaševalcev. Najstniki pa bodo od takrat dalje lahko tudi sami nadzorovali oglase, ki se jim ne bodo zdeli primerni. Meta jim bo ob tem zagotovila razlago pravilnika o zasebnosti, ki bo najstnikom z dodatnimi viri pomagal razumeti bistvo te zaščite.

»Zavedamo se, da se najstniki ne znajo odločati in soditi oglasov tako kot odrasli, predvsem o tem, kako se njihovi spletni podatki uporabljajo za oglaševanje, zato smo zanje pripravili dodatno pomoč,« so zapisali v javni objavi novosti.

Meta želi s tovrstnimi aktivnosti zmanjšati polemične personalizacije oglasov, ki dobivajo v javnosti vse več kritik.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji