bla
Diggit

Meta: Glavna poslovna gonilna sila upada, jo bo rešilo metavesolje?

Prihodki podjetja Meta upadajo že drugo četrtletje zapored, in sicer za 4 odstotke medletno na 27,7 milijarde ameriških dolarjev. Dobra novica pri tem pa je, da skeptiki vedno manj dvomijo v uspeh metavesolja.

Povprečna cena za oglas na platformah Meta je v zadnje pol leta padla za 18 odstotkov. Analitiki trdijo, da je to zaradi težav pri učinkovitem ciljanju. Lastnik Facebooka in Instagrama je ob tem opozoril, da so se stroški in odhodki povečali za 19 odstotkov v primerjavi z obdobjem pred letom dni, in sicer na 22,1 milijarde ameriških dolarjev; ampak, da se je to zgodilo predvsem zaradi stroškov za izgradnjo metavesolja. Padec je po besedah Marka Zuckernberga tudi posledica Appla in njegovih spremenjenih pravila zasebnosti ter upočasnjeno gospodarstvo.

Po letih polemik okoli varnosti in zasebnosti podatkov uporabnikov je torej tudi glavna poslovna gonilna sila, oglaševanje, upadlo. Tretje četrtletje je drugo zaporedno četrtletje z močno zmanjšanim prihodkov od oglasov, trenutna slika pa kaže, da je Meta še daleč stran od izboljšanja poslovnih rezultatov v četrtemu četrtletju, torej ključnemu obdobju, ki ga običajno zaznamuje skok promocijske dejavnosti zaradi praznične sezone.

Svetloba na koncu predora: Številke rastejo

Vseeno pa so analitiki za Meto napovedali nekaj dobrih stvari. Facebook po nekaj spodrsljajih v začetku leta 2022 ponovno raste, pri čemer se je dnevno število aktivnih uporabnikov povečalo za 3 odstotke in septembra doseglo povprečje 1,98 milijarde. Po besedah ​​ Marka Zuckerberga na Facebooku in Instagramu rastejo tudi t.i. reels-i, ki se predvajajo približno 140 milijard-krat na dan, torej enkrat več v primerjavi s pol leta nazaj.

Svetloba na koncu predora št. 2: Metavesolje

Metin drugi paradni konj je metavesolje. Ta je sicer pod strogim nadzorom vlagateljev in analitikov, investicije vanj so zelo drage (VR očala, tehnologija, poraba elektrike,...), do njega pa naj bi bili zadržani celo sami zaposleni v Meti, predvsem do platforme VR Horizon Worlds. Tudi pretekle predstavitve metavesolja so sprožile vsesplošno norčevanje na družbenih medijih. Kljub vsem oviram in predsodkom pa Zuckerberg dalje gradi nov virutalen svet in vanj verjame vedno več ljudi, podjetij in blagovnih znamk. Finančne injekcije v metavesolje se povečujejo in analitiki predvidevajo, da bo očetu Mete kmalu uspelo zapolniti primanjkljaj ob investicijah v tehnologijo in opremo, ki podpirata metavesolje.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji