Meta ima najmanj raznolik portfelj med tehnološkimi podjetji
Podjetje Meta ne stavi na rek, da ni priporočljivo nositi vseh jajc v isti košari, saj kar 97 odstotkov prihodkov ustvarjajo z oglaševanjem.
Kaja Kovič
Podjetja z inovacijami povečujejo svojo konkurenčno prednost in tako prihaja do vzpona velikih podjetij, ki postajajo vedno bolj tehnološka. Med njimi je tudi Meta, a njihov glavni poudarek ostaja na oglaševalskem trgu. Podjetje Marka Zuckerberga ima najmanj raznolik portfelj izdelkov med tehnološkimi velikani. Analitični medij StockApps o njihovi strategiji zapiše: »Meta je natančna pri izvajanju svojega načrta. Opazili so, da so oglasi njihov glavni vir prihodkov in zato to komponento razvijajo še intenzivneje. Čeprav si prizadevajo tudi za diverzifikacijo portfelja, se še vedno držijo starega dobrega oglaševanja na Facebooku, Messengerju in Instagramu. Zavedajo se, da njihove platforme dnevno obiskuje na milijone uporabnikov in da večina oglaševalcev sledi občinstvu. Tako se Meta modro osredotoča na oglase in to se ji zelo obrestuje.«
Vodilni na trgu
Metine plaforme postajajo z večjo uporabniško interakcijo vse pomembnejše za oglaševalce, znotraj Mete pa so dodatno razvili inovativne tehnologije in algoritme, ki omogočajo učinkovito ciljanje oglasov. Tako jim blagovne znamke namenjajo vse več denarja, s tem pa povečujejo tudi prihodke Mete.
Facebook – najbolj razširjeno in obiskano spletno družbeno omrežje na svetu
Facebook ima 2,93 milijarde aktivnih članov mesečno. Podjetje je potrebovalo manj kot 13 let, da je doseglo mejnik 2 milijardi aktivnih uporabnikov, medtem ko je Instagram ta mejnik dosegel na 11. obletnico obstoja. Za primerjavo, njun konkurent YouTube je do dveh milijard uporabnikov prišel v 14 letih po uvedbi.
Na visoke številke Facebooka vpliva tudi vrhunec priljubljenosti platforme v Indiji, saj je letos začelo uporabljati Facebook kar 330 milijonov ljudi v Indiji. ZDA so druga največja država uporabnikov Facebooka s 179 milijoni članov, sledita ji Indonezija in Brazilija.