ikjhg
Diggit

Meta: Sistem obveščanja za pomoč pri iskanju pogrešanih otrok v Sloveniji

Družba Meta v sodelovanju s slovensko policijo vzpostavlja sistem AMBER, ki služi pridobivanju informacij o pogrešanem otroku preko pošiljanja sporočil ljudem na ciljnih območjih iskanja.

Če je otrok pogrešan in ima skupnost dovolj informacij, da lahko pomaga pri iskanju otroka, Meta razpošlje opozorilo AMBER ljudem na ciljnih območjih iskanja, ko je bil otrok nazadnje viden.

»Zavedamo se, da vsaka minuta šteje, zato si bomo prizadevali, da opozorilo čim prej prejmejo uporabniki na določenem območju iskanja. Opozorila bodo vsebovala podrobne informacije in fotografijo otroka,« razloži Emily Vacher, direktorica za zaupanje in varnost z družbe Meta.

Ekipi Meta po njenih besedah ohranjanje varne skupnosti pomeni vse. »Slovenija je 30. država, v kateri Meta uvaja to funkcijo. Ponosni smo, da lahko v sodelovanju s slovensko policijo omogočimo, da je sistem AMBER Alert na voljo slovenski skupnosti in da bo tako v pomoč otrokom in njihovim družinam. Ko je otrok pogrešan, je najdragocenejša stvar, ki jo lahko naredimo, da informacije čim prej posredujemo javnosti. Upamo, da bomo s posredovanjem pravih informacij pravim ljudem ob pravem času prek opozoril AMBER na Facebooku in Instagramu družinam čim hitreje pomagali najti pogrešane otroke.«

Kljub temu, da je Slovenija zelo varna država, v slovenski Policiji vedno iščejo nova orodja, s katerimi so lahko bolj učinkoviti. Z novim sistemom bomo javnost hitreje obvestili o pogrešanju otroka in pozvali, da vsi po svojih zmožnostih pomagajo pri iskanju,”  je povedal Damjan Miklič, vodja Oddelka za krvne in seksualne delikte v slovenski Policiji.

 

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji