Modni iskalnik GLAMI s podobno umetno inteligenco kot ChatGPT
Modne e-trgovine so ena od najbolj rastočih tehnoloških industrij. V znaku napredka se dogaja veliko avtomatizacije, po novem pa tudi naprednega strojnega učenja. Tega so v GLAMI že osvojili.
Modni iskalnik GLAMI uporablja tehnologijo strojnega učenja od leta 2015, z njim pa strankam zagotavlja vse boljšo izkušnjo brskanja po modi. Oddelek, ki se ukvarja z umetno inteligenco, ustvarja napredne funkcije (kot so priporočila za izdelke, podobnosti, kategorizacija in podobno), da bi vsakemu obiskovalcu platforme omogočali brezhibno odkrivanja mode.
Jezikovni agnostik Merlin, večjezična rešitev z umetno inteligenco
Ključna izboljšava zaledja platforme GLAMI je bila implementacija novega mehanizma za razumevanje izdelka. Ta deluje v več jezikih hkrati, njegova arhitektura pa uporablja sodobne tehnologije pri obdelavi naravnega jezika (človeški jezik) in računalniški vid (interpretacija slike), da odkrije ključne lastnosti izdelka. V e-trgovini pa uporabljajo tudi ključno tehnologijo, imenovano Transformer, ki poganja priljubljeni ChatGPT.
Prednosti umetne inteligence v modi
Prepoznavanje lastnosti izdelka, kot so barva, velikost ali model, je pomembno za kakovost kataloga in številne nadaljnje sisteme v GLAMI. Ker njihov sistem razume tudi slovenski jezik, ga ekipa GLAMI AI uporablja za popolno prekategorizacijo velikega kataloga, ki vsebuje 700.000 izdelkov v več kot 200 kategorijah. Sistem se zdaj uporablja za prepoznavanje več kot 130 funkcij izdelka, kot je V-izrez ali cvetlični vzorec, medtem ko ekipa AI optimizira uporabo virov v oblaku in osnovne infrastrukture.
Prihodnost umetne inteligence v modi
Inovativni vmesniki bodo v prihodnosti prepoznavali tudi slog kupcev, funkcije in velikosti izdelkov, omogočali bodo pogovore in 3D-poglede, na primer virtualno pomerjanje oblačil. GLAMI-jeva uspešna uporaba umetne inteligence, podobne tehnologiji ChatGPT, služi kot navdih za druga podjetja, saj želijo pozitivno vplivati na celotno industrijo in izboljšati način nakupovanja in interakcije e-trgovin s ciljnim občinstvom.