gl
Diggit

Modni iskalnik GLAMI s podobno umetno inteligenco kot ChatGPT

Modne e-trgovine so ena od najbolj rastočih tehnoloških industrij. V znaku napredka se dogaja veliko avtomatizacije, po novem pa tudi naprednega strojnega učenja. Tega so v GLAMI že osvojili.

Modni iskalnik GLAMI uporablja tehnologijo strojnega učenja od leta 2015, z njim pa strankam zagotavlja vse boljšo izkušnjo brskanja po modi. Oddelek, ki se ukvarja z umetno inteligenco, ustvarja napredne funkcije (kot so priporočila za izdelke, podobnosti, kategorizacija in podobno), da bi vsakemu obiskovalcu platforme omogočali brezhibno odkrivanja mode.

Jezikovni agnostik Merlin, večjezična rešitev z umetno inteligenco

Ključna izboljšava zaledja platforme GLAMI je bila implementacija novega mehanizma za razumevanje izdelka. Ta deluje v več jezikih hkrati, njegova arhitektura pa uporablja sodobne tehnologije pri obdelavi naravnega jezika (človeški jezik) in računalniški vid (interpretacija slike), da odkrije ključne lastnosti izdelka. V e-trgovini pa uporabljajo tudi ključno tehnologijo, imenovano Transformer, ki poganja priljubljeni ChatGPT.

Prednosti umetne inteligence v modi

Prepoznavanje lastnosti izdelka, kot so barva, velikost ali model, je pomembno za kakovost kataloga in številne nadaljnje sisteme v GLAMI. Ker njihov sistem razume tudi slovenski jezik, ga ekipa GLAMI AI uporablja za popolno prekategorizacijo velikega kataloga, ki vsebuje 700.000 izdelkov v več kot 200 kategorijah. Sistem se zdaj uporablja za prepoznavanje več kot 130 funkcij izdelka, kot je V-izrez ali cvetlični vzorec, medtem ko ekipa AI optimizira uporabo virov v oblaku in osnovne infrastrukture.

Prihodnost umetne inteligence v modi

Inovativni vmesniki bodo v prihodnosti prepoznavali tudi slog kupcev, funkcije in velikosti izdelkov, omogočali bodo pogovore in 3D-poglede, na primer virtualno pomerjanje oblačil. GLAMI-jeva uspešna uporaba umetne inteligence, podobne tehnologiji ChatGPT, služi kot navdih za druga podjetja, saj želijo pozitivno vplivati na celotno industrijo in izboljšati način nakupovanja in interakcije e-trgovin s ciljnim občinstvom.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji