Netfork Akademija se vrača po treh letih premora
Prvo izobraževanje v Sloveniji, namenjeno vodjem digitalnih oddelkov in njihovim ekipam, ki udeležencem zagotovi naziv Menedžer za digitalno poslovanje, se bo začelo 11. oktobra 2023.
V okviru akademije Netfork bodo udeleženci spoznavali, kako upravljati digitalne izzive in procese, ki so ključni za uspešno poslovanje in delovanje podjetij ter drugih organizacij. Ta bo svoja vrata odprla 11. oktobra 2023. Organizatorji sporočajo, da je razpisanih le 20 mest.
Pobudnik in organizator akademije je ponovno svetovalno analitična družba E-laborat, tokrat v soorganizaciji družbe za komunikacijski menedžment IPM Komunikacije.
21 strokovnjakov z različnih digitalnih področij bo v 26-ih predavanjih delilo svoja znanja in izkušnje, vsebina pa bo razdeljena na tri dele: strategija in trendi, digitalni marketing, prodaja in merjenje učinkovitosti.
Predavatelji s področja strategije in trendov, med katerimi je nekaj že starih znancev akademije, so Vuk Cosić, Zoran Savin, Matej Terner, Luka Kogovšek, Jožko Križan, Miha Lavtar in Jaka Repanšek. O najobsežnejšem delu akademije – področju digitalnega marketinga – bodo predavali Luka Žnidaršič, Miloš Suša, Radoš Skrt, Polona Kisovec, Manca Korelc, Tina Dobovšek, Aljaž Peklaj, Simon Meglič in Jasna Suhadolc. Prodaji in merjenju učinkovitosti pa se bodo v svojih predavanjih posvetili Irena Stanjko Meršol, Rok Hrastnik, Aljoša Domijan, Luka Žnidaršič, Luka Kogovšek, Uroš Žižek in Marko Penko.
Širok spekter tematik, med katere sodijo strategija digitalnega nastopa, ključni digitalni trendi, umetna inteligenca, NFT-ji, prikazno oglaševanje, optimizacija, vplivnostni marketing, digitalno poslovanje, uporabniška izkušnja, Googlova analitika in podobno, bo udeležencem predan v šestih srečanjih v oktobru, sklenil pa se bo s podelitvijo diplom na začetku novembra.
Urož Žižek, vodja Netfork Akademije, je pri tem dejal: »Digitalno poslovanje je vedno kompleksnejša poslovna operacija, ki zahteva usposobljene in strokovno podkovane menedžerje. V zadnjih letih je prišlo do velikih sprememb v digitalnem prostoru (UI, kripto tehnologija, razmah spletne prodaje, zaščita osebnih podatkov, razvoj spletne analitike) in z njimi vprašanja, kako se spoprijeti z novimi tehnologijami, trendi, digitalno realnostjo, novimi, mlajšimi in drugačnimi uporabniki, novimi prodajnimi potmi in vse večjo količino podatkov, ki jo imamo na voljo za učinkovito prodajo. Imamo odgovor. Vabljeni, da opolnomočite kompetence menedžerjev za digitalno poslovanje.«