j
Diggit

New Balance: Virtualna resničnost in umetna inteligenca

Blagovna znamka New Balance je sklenila partnerstvo s podjetjem Snap in uporabila njegovo tehnologijo virtualne resničnosti in umetne inteligence za božične nasvete kupcem.

Snap in New Balance sta tako javnosti predstavila posebno lečo oziroma filter, ki s pomočjo virtualne resničnosti in tehnologije umetne inteligence za prepoznavanje govora nudi priporočila za darila, ki vključujejo obutev, oblačila in dodatke.

Leče »Holiday Gifting Concierge« so že na voljo, delujejo pa na način selfieja, preko katerega lahko uporabniki ustno odgovarjajo na vprašanja, ki jim pomagajo pri izbiri darila. Po opravljenem preizkusu leča omogoči izkušnjo razpakiranja virtualnih daril, ki odkrivajo priporočena darila.

Nakupovanje, ki ga poganja virtualna resničnost, je postalo trend številnih prazničnih oglaševalskih akcij to leto.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji